Danska kundtjänstmedarbetare till Borås
Effektiv Bemanning / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Effektiv Bemanning i Malmö,
Bollebygd,
Borås,
Göteborg,
Ulricehamn eller i
hela Sverige Vi på Effektiv Bemanning är ett
bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Effektiv Bemanning är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och
bemanning. Vår ambition är att bli det bästa bemannings- och
rekryteringsföretaget i Västsverige.
För Staples räkning i Borås söker vi nu flera serviceinriktade kundtjänstemedarbetare som arbetar proaktivt och reaktivt med kundkontakter via olika medier, bland annat telefon, e-post, webbchatt, sociala medier etc. Bygger rapporter, ger förstklassig kundservice, produkt-och servicerådgivning utför beställning och bearbetning.
Ansvar
• "Multi skilled" i alla funktioner av kundservice, tar ansvar för orderläggning, problemlösning, offerter och hantering av klagomål till alla kundsegment .
• Skapa värde i varje kundkontakt . Bygger kundlojalitet och därmed kundens livstidsvärde.
• Svarar effektivt och serviceinriktat på förfrågningar från externa och interna kunder och tar ansvar att bemöta alla kundönskemål / kontakter så utmärkt som möjligt.
• Se till att alla kontakter loggas enligt standardprocesser, med hjälp av rätt system för varje kontakttyp.
• Ta ansvar för kundförfrågningar / klagomål och ger snabba, relevanta och lämpliga lösningar - undviker onödig upptrappning.
• Säkerställer god kommunikation med olika avdelningar, vilket leder till att alla kundfrågor eller problem löses på ett effektivt och ändamålsenligt sätt.
• Vid behov uppringande samtal vid kampanjer för vissa produkter / tjänster.
• Ansvarar för att klagomål hanteras väl och får en bra lösning och följer ärendet fram till stängning med kunden.
• Tar ansvar för egen personlig utveckling för att underhålla och utveckla kunskap om Staples produkter, tjänster och processer.
• Proaktiv tar kundkontakt för att undvika eventuella servicefrågor och missnöjda kunder.
Språkkunskap
Flytande i både tal och skrift Danska
Meriterande
Engelska
Publiceringsdatum2014-03-03Erfarenhet och utbildning• Utmärkta kundservice och rapportkunskaper
• Erfarenhet av att arbeta i en kundserviceroll, helst i en kundtjänstmiljö.
• Passion för att ge en enastående kundupplevelse
• God kommunikationsförmåga - Både skriftliga och muntliga
• Erfarenhet av att arbeta som en del av ett högpresterande team
• Bra problemlösningsfärdigheter - visar flexibilitet och anpassningsförmåga till gagn för våra kunder
• Kunna effektivt hantera missnöjda kunder och erbjuda lösningar till alla kunder för att förbättra kundtillfredsställelsen.
• Klar, koncis och engagerande kommunikationsstil, både muntligt och skriftligt.
• Duktig på att planera sin tid och har god prioriteringsförmåga.
• Stark känsla för detaljer.
• Förmåga att arbeta bra under press och ändå inte kompromissa med kvaliteten.
• Erfarenhet av att arbeta i ett högt tempo i en kvalitetsdriven och serviceinriktad miljö.
• Utmärkta datakunskaper och teknisk kompetens.
Vid frågor kontakta
sofie.klaesson@effektivbemanning.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagEffektiv Bemanning
AdressEffektiv Bemanning
Åsboholmsgatan 6, 5 Vån
50451 Borås
Jobbnummer 1796428
Observera att sista ansökningsdag har passerat.