Dansk talande orderadministratör i Stockholm sökes!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Talar du och skriver danska och engelska? Är du en öppen och social person som vill jobba med härliga kollegor?
Då har vi jobbet för dig!
Ansök redan idag för att inte missa chansen!


Dina arbetsuppgifter
Du kommer få en grundlig introduktion där du kommer jobba tillsammans med en handledare för att successivt kunna arbeta självständigt.

• Du kommer att orderadministrera
• Mycket av kontakten sker på danska och svenska kunder
• Svara på frågor som kommer in via mail och telefon




Om företaget
Vår kund är en ledande leverantör av lösningar för ångsystem. Dem har flera års erfarenhet samt är en global närvaro med mer än 1300 engagerade ingenjörer inom industrier i 34 olika länder.

Din profil
För att passa in i rollen ser vi att du är öppen och social person. Du gillar att jobba i team, tycker om att administrera och är noggrann.

Skallkrav:

• Danska och engelska i tal och skrift
• God förståelse för svenska och norska
• Du tycker att det är roligt med teknik

Meriterande:

• Svenska i tal och skrift
• Liknande arbetserfarenheter
• Kunskaper i Excel
• Kunskaper i GDE
• Erfarenhet av SAP



Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 8-16:30
Start: Omgående
Ort: Stockholm

Ansök nu! Urval sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-05-29

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-01
Ange följande referens när du ansöker: 16590
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ekaterine De La Hoz

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 31
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 31

Jobbnummer
4173043

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: