Dansk / norsk kundtjänst till bolag i Stockholm
TNG Group AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en administratör med god förståelse för kundservice? Kunskaper i norska eller danska? Då är detta jobb för dig - sök här!
Till en kund i norra Stockholm söker vi en ny medarbetare inom dansk- eller norsktalande kundservice. Är du en riktig serviceperson som dessutom har förmåga att hålla en god struktur när det kommer till administration? Har du dessutom kunskaper i norska eller danska? Då kan detta vara något för dig! Här får du möjlighet att axla ett stort kundansvar där du verkligen kan göra skillnad för att skapa nöjda och långsiktiga kundrelationer. Varmt välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Att jobba inom kundtjänst hos vår kund innebär att du är med på kundresan - från start till mål - där du är en viktig kugge för att skapa en bra upplevelse för kunden. Du kommer att vara ansvarig för ett antal kunder vilket betyder att du får jobba med service på ett kvalitativt sätt.
Detta är ett konsultuppdrag, vilket betyder att du blir anställd av TNG och arbetar som konsult hos vår kund. Vi på TNG är måna om våra betydelsefulla medarbetare och därför tycker vi att det är viktigt att du har en trygg anställning. Som konsult omfattas du av kollektivavtal och dess delar som anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Utöver detta erbjuder vi även förmåner som friskvårdsbidrag.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som medarbetare inom kundtjänst kommer du att vara en del av ett team med högsta mål att leverera kundservice i toppklass. Du kommer ha ett antal kunder som du ansvarar för, vilket betyder att du kommer ha möjlighet att bygga långsiktiga relationer.
Under en vanlig arbetsvecka kommer du att:
* ta emot mail (och ibland samtal) och lösa ärenden för kunden ex kring systemproblem, faktura- eller avtalsfrågor m.m.
* hantera anslutande administration och uppdatera interna system
* då och då vara ute på kundbesök med resterande delar av kundteamet
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Vår kund har kontor strax norr om Stockholm och du kommer vara en del av ett team på ca tio peresoner. Du kommer att tillhöra en del där ni axlar ärenden som rör de danska och norska kunderna.
Arbetstiderna är mellan 8-17 med möjlighet till viss flexibilitet. Start sker gärna så snart som möjligt. Konsultuppdraget är på 6 mån med möjlighet till förlängning/överrekrytering.
VEM ÄR DU?
För den här rollen söker vi dig som:
* har jobbat med administration och kundservice (har du dessutom jobbat mot företagskunder är det ett stort plus!)
* talar norska eller danska på flytande nivå samt har goda kunskaper i engelska
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2020-09-04ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-10-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTng Group AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Tng Group AB (org.nr 556648-2781),
https://www.tng.se/ Arbetsplats TNG Group AB
Jobbnummer 5346546
Observera att sista ansökningsdag har passerat.