Dansk kundtjänstmedarbetare/administratör
Brainpeople / Administratörsjobb / Stockholm
2009-02-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansk kundtjänstmedarbetare/administratör" (publicerad 2009-02-24) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brainpeople i Stockholm,
Solna,
Sollentuna,
Tyresö,
Täby eller i
hela Sverige Är du från Danmark och vill arbeta med service?
Dansk kundtjänstmedarbetare/administratör sökes till distributionsföretag
Företaget är Nordens ledande distributör av hemunderhållnings-produkter och distribuerar film, musik och multimediaprodukter i fysisk och digital form i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Island. Företaget förser över 3500 bensinstationer, dagligvarubutiker, servicebutiker, kiosker, bibliotek och företag med underhållningsprodukter som passar deras specifika behov. Företaget finns i nya fräscha lokaler i Upplandsväsby.
Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta i företagets nordiska kundtjänstteam på åtta personer. I dina arbetsuppgifter kommer det ingå att ha daglig kontakt med återförsäljare i Danmark samt med bolagets interna säljare för att hjälpa dem med deras frågor och funderingar. Arbetet innebär även att hantera ordrar, göra prisjusteringar, kreditera samt lägga upp kampanjer av företagets produkter. Du kommer tillsammans med en dansk kollega att arbeta mot den danska marknaden.
Arbetets omfattning: Start så snart som möjligt. Tjänsten är en rekrytering och du kommer att bli direktanställd av bolaget.
Arbetstider: Heltid, 8.00-17.00.
Kompetenskrav: Vi ser gärna att du har erfarenhet från kundtjänst samt tidigare har arbetat med administrativa sysslor. Du har 3-årig gymnasiekompetens, gärna inom administration eller liknande. Dina datorkunskaper inom Office-paketet är goda och du har lätt för att lära dig nya system. Det är meriterande men inget krav om Du har kunskaper i systemet Axapta. Du har danska som modersmål och talar och skriver därmed danska på ett obehindrat sätt.
Personliga egenskaper: Som person är du service-minded, utåtriktad och gillar att ha kontakt med kunder via telefon och e-post. Då arbetet stundvis är stressigt är det viktigt att du har förmågan att jobba självständigt, kunna fatta egna beslut och att du har skinn på näsan.
Intresserad? Skicka in din ansökan till
hr_office@brainpeople.se , bifoga CV och personligt brev och märk din ansökan med "Dansktalande kundtjänstmedarbetare".
Frågor besvaras av Maria på telefon 08-440 80 67.
Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.
Publiceringsdatum2009-02-18Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
hr_office@brainpeople.seFöretagBrainpeople
AdressBrainpeople
Industrigatan 4A
11246 STOCKHOLM
KontorsadressIndustrigatan 4A
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4408090
Jobbnummer 403733
Observera att sista ansökningsdag har passerat.