Dalhalla söker CRM och Support Manager

Rättvik Event AB / Kundservicejobb / Rättvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Rättvik, Leksand, Mora, Gagnef, Orsa eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rättvik Event AB i Rättvik

Vi söker dig som vill jobba med oss och våra evenemang. Du kommer att ansvara för biljettförsäljning och kundsupport och arbeta i nära samarbete med vår digitala kommunikatör och artistbokare för att driva besökare till våra evenemang. Arbetet innefattar ansvar för de olika kundkommunikationssystemen, biljettbokningssystem och hantering av dessa. Dina arbetsuppgifter kommer, bland annat, bestå av:
hantering och uppdateringar av vårt biljettbokningssystem
utvärdering av alternativa system
ansvara för vår kundsupport och kundbemötande
uppdateringar och publiceringar på våra hemsidor
producera, utvärdera och optimera kundutskick
anställa säsongspersonal vid behov

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen är du flexibel och lösningsorienterad, har en positiv inställning och ett driv att utveckla rutiner och processer. Du är en duktig problemlösare samt arbetar strukturerat och självgående i de uppgifter du tar dig an. Du fungerar väl i stundtals stressig miljö och ser inga problem i att jobba på obekväm arbetstid såsom kvällar och helger när det behövs. Då vår högsäsong är främst under sommarperioden så förväntar vi oss att du är tillgänglig under vår mest hektiska period. Vi ser gärna dig som:
har tidigare erfarenhet av olika bokningssystem och hantering av dessa
har erfarenhet från arbete med kundrelationer
är självgående i ditt arbete och tar egna initiativ
har goda kunskaper i WordPress, Mailchimp, Adobes program och Google Analytics
är duktig på att kommunicera på svenska och engelska
har högskoleutbildning inom marknadsföring och/eller kommunikation
har kunskap i enklare programmering

Krav: B-körkort, minst 3 års arbetslivserfarenhet
Meriterande: erfarenhet av programmering
Skicka din ansökan via mail till: ansokan@dalhalla.se och märk den med "crm och support manager".
Ansök senast: 2021-10-31
Rekrytering sker löpande och kan komma att avslutas före sista ansökningsdatum. Tillträde enligt överenskommelse.

Publiceringsdatum
2021-10-14

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-31

Adress
Rättvik Event AB
Backavägen 41
79532 RÄTTVIK

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "crm och support manager".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rättvik Event AB (org.nr 556709-3926)
Backavägen 41 (visa karta)
795 32  RÄTTVIK

Ansökan
E-post: ansokan@dalhalla.se

Jobbnummer
6043547

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rättvik Event AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rättvik Event AB: