Dagcentralsansvarig

Kävlinge Kommun / Sjukvårdschefsjobb / Kävlinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Kävlinge, Lund, Svalöv, Lomma, Eslöv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kävlinge Kommun i Kävlinge, Staffanstorp eller i hela Sverige

SOCIALTJÄNSTEN Ligusterns Servicehus söker
Dagcentralsansvarig Arbetsuppgifter: Du ska som
dagcentralsansvarig vara ansiktet utåt, måna om trivsel, ansvara för aktiviteter
i dagcentralen och bokning av lokaler. Försäljning av t ex badbiljetter, ansvara
för kontakt med frivilliga och pensionärsorganisationer. Kontaktperson för att
tillkalla annan servicepersonal t ex för byte av lampor, ljudanläggning m m. Vid
akut personalbrist dagtid hjälpa till i hemvården tills situationen är löst.
Huvudansvarig för städfördelningen i allmänna utrymmen. Sortering/utdelning av
ingående post. Kontaktperson med larmansvarig då tillbehör måste beställas.
Huvudansvarig för nyckelskåp gällande dataprogram. Kvalifikationer:
Omvårdnadsprogrammet eller annan likvärdig utbildning. Erfarenhet av
äldrevård. Representativ för verksamheten. God planerings- och kommunikativ
förmåga. Positiv och trivs att arbeta med människor. IT-kunskaper, körkort
erfordras. Stor vikt läggs på personlig lämplighet samt god samarbetsförmåga och
flexibilitet.

Publiceringsdatum
2007-11-15

Körkortskrav
B körkort fordras.

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare. Tillträde snarast. Deltid. Dagtid. Tjänstgöringsgrad: 75%.

Ersättning
Fast lön.

Kontakt
Enhetschef Marie Wänglund, tel: 046-73 97 04.

Så ansöker du
Ansökan inkommen senast 071203. Skicka din ansökan till Kävlinge kommun,
Kommunkansliet, 244 80 Kävlinge. . Ange referensnummer 2506/224

Företag
Kävlinge Kommun
Kullagatan 2
244 80 KÄVLINGE Tel 046-739000
Fax 046-739135
Mer information på http://www.kavlinge.se

Jobbnummer
55464

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kävlinge Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kävlinge Kommun: