Cylinda söker administratör

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-06-25

Företaget
Cylinda har en lång tradition av att utveckla och leverera produkter som underlättar arbetet i de svenska hushållen. De må ha börjat med tvättmaskiner men idag producerar företaget allt för hemmets kök och badrum. Tack vare att de har både rötterna och utvecklingsavdelningen här i Sverige har de en unik kunskap om vilka förutsättningar och behov som finns här. Cylinda utvecklar sina produkter för att de ska passa de svenska hemmen då det är anpassade efter svensk vattenkvalitet och man strävar alltid efter att skapa tystare och effektivare produkter som ska underlätta vardagen. Cylinda månar väldigt mycket om miljön och står idag i framkant med sina miljövänliga produkter.

Om jobbet:

Som administratör på Cylinda kommer du att sitta på deras huvudkontor i Sollentuna. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att ta information skriven på en faktura och föra över till ett servicesystem. Du registrerar information som tex modell, utförandedatum samt reparationskoder i deras servicesystem och klarställer ordrar. Du kommer att spela en viktig roll i arbetet att upprätthålla kvaliteten på företagets service.

Möjligheter:

Du kommer att komma in i en stor organisation med stora möjligheter. Visar du framfötterna finns goda karriärsmöjligheter då företaget ingår i en stor koncern. Du kommer att komma in ett spännande skede då man håller på att utveckla och förbättra organisationen.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasial utbildning och som gärna har arbetat med administrativa uppgifter. Som person är du positiv, flexibel, självgående och är en person som kan stå på dig och fatta egna beslut. Du gillar att utföra administrativa uppgifter och noggrannhet är ett av dina ledord.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetet är på heltid med möjlighet till flexibla arbetstider. Tillträde är så snart som möjligt och uppdraget kommer att pågå i tre månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och vara på uppdrag hos kunden.

Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=433

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Kontakt
Marielle Linder, Konsultchef 08-684 252 32 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1921280

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: