Customs Process Administrator till Håby

KGH Customs Services AB / Backofficejobb / Munkedal
2019-12-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customs Process Administrator till Håby" (publicerad 2020-12-16) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Munkedal, Uddevalla, Färgelanda, Lysekil, Sotenäs eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KGH Customs Services AB i Munkedal, Strömstad, Göteborg, Eda, Stockholm eller i hela Sverige

Facilitating Trade for Sustainable Growth!

If you enjoy working in an international environment with passionate and highly competent colleagues and want to make an impact within a dynamic organization, then KGH Customs Services is a good match for you. Established in 1963, KGH has grown to become the largest independent European provider of international trade and customs solutions and services.

Today, we offer a comprehensive range of innovative solutions and services to over 28,000 customers each year across Europe. We are more than 750 colleagues operating in 13 countries. Our business model and customer offering addresses strategy and compliance, operations and digitalisation opportunities. This breadth and depth of capabilities and geographical coverage make us unique compared to competition.



Vi söker en handläggare till ett vikariat på vårt kontor i Håby
Som anställd hos oss blir du en del i ett internationellt företag som erbjuder ett stimulerande arbete med ett positivt arbetsklimat.

På vårt kontor i Håby arbetar det 4 personer med hantering av tulldeklarationer. Här möter du dagligen chaufförer och säkerställer att de har rätt dokumentation för att de ska få en smidig gränspassering.

Vi söker dig som vill ha ett varierande och utvecklande jobb. Är serviceinriktad med förmåga att lösa kundens uppdrag på ett snabbt, noggrant och trevligt sätt.

Vi söker dig som har:

- Erfarenhet från branschen eller annan arbetslivserfarenhet samt avslutad gymnasieutbildning
- Positiv inställning och förmåga att skapa goda kundrelationer
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
- Hög servicekänsla och är lösningsorienterad
- Lätt för att jobba i team, men också med god förmåga att jobba självständigt

Du kommer till en arbetsplats med trevliga arbetskamrater. Vi erbjuder intern upplärning och goda möjligheter att utvecklas.

Vikariatet stäcker sig till 2021-08-31.

Det vore kul att ha dig i vårt team - välkommen med din ansökan!



Working at KGH means working in an international environment together with passionate and highly competent colleagues. With a strong drive to generate sustainable solutions, we facilitate international trade and help our customers to grow their business. The willingness to get engaged in this important task is clear proof of the pride and commitment felt by everyone throughout the company.

This is our story. What's yours?

Varaktighet, arbetstid
Vikariat till 2021-08-31. Schemalagd arbetstid, även kvällar och helger. Tillträde: Enligt överenskommelse Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2019-12-12

Ersättning
Enl avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kgh Customs Services AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2019/118".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kgh Customs Services AB (org.nr 556096-7431)

Arbetsplats
Business Region Nordic*, Region South Sweden, Håby

Jobbnummer
4998145

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KGH Customs Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KGH Customs Services AB: