Customer Support till industriföretag

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Fagersta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Fagersta, Norberg, Skinnskatteberg, Smedjebacken, Avesta eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Fagersta, Norberg, Skinnskatteberg, Smedjebacken, Avesta eller i hela Sverige

Trivs du i roller där du får arbeta med kundkontakt och göra det lilla extra för att utveckla och skapa ett mervärde för dina kunder? Tycker du om att arbeta i en global miljö och vill ge service i världsklass? Då kanske tjänsten som Customer Support hos en av våra kunder i Fagersta kan vara något för dig!

Publiceringsdatum
2022-09-12

Om tjänsten
Som medarbetare på Customer Support kommer du att arbeta på ett stort och globalt företag i Fagersta. Arbetet innebär att du kommer ha mycket kundkontakt via mail och telefon. Dina arbetsuppgifter innebär kundsupport i form av orderhantering, leverenshantering, reklamationshantering etc. Du kommer även att arbeta med skeppning och enklare tullhantering. Allt detta utförs med kunden i fokus och en ambition att bygga och stärka långsiktiga relationer till kunder och samarbetspartners. I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att få förmånen att arbeta i ett härligt team med engagerade och positiva medarbetare som har högt i tak och gemensamt arbetar för att nå målen.

Tjänsten som Customer Support är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt med placering i Fagersta. Initialt är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns goda möjligheter till förlängning och anställning hos kund.

Om dig
Vi söker dig som tidigare jobbat med kundtjänst eller likvärdiga arbetsuppgifter. Du är administrativt lagd och tar gärna på dig mer komplexa problem för att lösa dessa. Din drivkraft är att ge en högkvalitativ service till kunder och du är en flexibel lagspelare. Du behöver vara lyhörd, serviceinriktad, kommunikativ och organiserad då du kommer ha flertalet öppna ärenden åt gången och driver på dessa för att komma till lösningar. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har en god vana av att jobba i affärssystem. Har du tidigare arbetat med försäljning, skeppning och tullhantering ser vi det som meriterande.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Per Olander via. 0223-65 20 57 alt. per.olander@adecco.se eller Anders Ericsson via 0223-65 20 51 alt. anders.ericsson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Customer Support, Customer Service, Kundtjänst, Kundservice, Skeppning, Tullhantering, Industri, Produktion, Adecco, Fagersta

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39145".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Ulrika Struve
023-70 55 96

Jobbnummer
6972237

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: