Customer Support till industriföretag
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Fagersta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Fagersta,
Norberg,
Skinnskatteberg,
Smedjebacken,
Avesta eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Fagersta,
Norberg,
Skinnskatteberg,
Smedjebacken,
Avesta eller i
hela Sverige Trivs du i roller där du får arbeta med kundkontakt och göra det lilla extra för att utveckla och skapa ett mervärde för dina kunder? Tycker du om att arbeta i en global miljö och vill ge service i världsklass? Då kanske tjänsten som Customer Support hos en av våra kunder i Fagersta kan vara något för dig!
Publiceringsdatum2022-09-12Om tjänstenSom medarbetare på Customer Support kommer du att arbeta på ett stort och globalt företag i Fagersta. Arbetet innebär att du kommer ha mycket kundkontakt via mail och telefon. Dina arbetsuppgifter innebär kundsupport i form av orderhantering, leverenshantering, reklamationshantering etc. Du kommer även att arbeta med skeppning och enklare tullhantering. Allt detta utförs med kunden i fokus och en ambition att bygga och stärka långsiktiga relationer till kunder och samarbetspartners. I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att få förmånen att arbeta i ett härligt team med engagerade och positiva medarbetare som har högt i tak och gemensamt arbetar för att nå målen.
Tjänsten som Customer Support är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt med placering i Fagersta. Initialt är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns goda möjligheter till förlängning och anställning hos kund.
Om dig
Vi söker dig som tidigare jobbat med kundtjänst eller likvärdiga arbetsuppgifter. Du är administrativt lagd och tar gärna på dig mer komplexa problem för att lösa dessa. Din drivkraft är att ge en högkvalitativ service till kunder och du är en flexibel lagspelare. Du behöver vara lyhörd, serviceinriktad, kommunikativ och organiserad då du kommer ha flertalet öppna ärenden åt gången och driver på dessa för att komma till lösningar. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har en god vana av att jobba i affärssystem. Har du tidigare arbetat med försäljning, skeppning och tullhantering ser vi det som meriterande.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Per Olander via. 0223-65 20 57 alt.
per.olander@adecco.se eller Anders Ericsson via 0223-65 20 51 alt.
anders.ericsson@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Customer Support, Customer Service, Kundtjänst, Kundservice, Skeppning, Tullhantering, Industri, Produktion, Adecco, Fagersta
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39145".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Ulrika Struve
023-70 55 96 Jobbnummer 6972237
Observera att sista ansökningsdag har passerat.