Customer support specialist sökes till företag i alingsås

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Alingsås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Alingsås, Ale, Vårgårda, Lerum, Bollebygd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Alingsås, Ale, Vårgårda, Lerum, Bollebygd eller i hela Sverige

Söker du en spännande karriärmöjlighet inom kundsupport och affärsutveckling? Om du är redo att ta på dig utmaningen så uppmanar vi dig att ansöka.

Publiceringsdatum
2023-10-13

Om tjänsten
Tillhandahålla intern och extern kundsupport (ex. betalningsrelaterad assistans) och samordna med relevanta resurser för att öka kundnöjdheten. Säkerställa lösning för kundproblem genom att samordna med interna och/eller externa team. Uppdraget avser dagtid och är till en början 6 månader med chans till förlängning.

Några huvudsakliga ansvarsområden:
• Implementera kundsupportstrategi för att uppnå målsatta nivåer av servicekvalitet, operationell effektivitet och kundnöjdhet.
• Säkerställa noggrannheten i ERP med avseende på betalnings-/handelspolicy, kundavtal, m.m.
• Stödja försäljningsteamet i för- eller efterförsäljningsservice med lösningsförslag för kundproblem och genom att säkerställa effektiv kundkommunikation.
• Bearbeta beställningar genom samordning med interna team för att säkerställa att kunderna får korrekt och snabb leverans av produkter.
• fungera som första kontaktpunkt för kundens frågor och beställningar.

Om dig

För att lyckas i denna roll krävs det att du har flerårig arbetslivserfarenhet inom kundsupport, försäljning eller affärsutveckling. Du bör vara starkt inriktad på att tillgodose kundbehov och säkerställa hög kundnöjdhet. Du trivs med att jobba i team men kan även jobba självgående.

Kvalifikationer
• Erfarenhet av att hantera ERP-system och säkerställa dataintegritet.
• En bevisad historia av att uppfylla och överträffa målsättningar inom försäljning eller kundsupport.
• Inneha en analytisk förmåga, då du kommer att behöva använda data och marknadsinformation för att fatta välgrundade beslut och utveckla strategier

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord Customer Service, Kundtjänst, Kundsupport, Customer Support, Adecco, Alingsås

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-43470".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Enna Dedagic
enna.dedagic@adecco.se

Jobbnummer
8189550

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: