Customer support specialist sökes till företag i alingsås
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Alingsås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Alingsås,
Ale,
Vårgårda,
Lerum,
Bollebygd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Alingsås,
Ale,
Vårgårda,
Lerum,
Bollebygd eller i
hela Sverige Söker du en spännande karriärmöjlighet inom kundsupport och affärsutveckling? Om du är redo att ta på dig utmaningen så uppmanar vi dig att ansöka.
Publiceringsdatum2023-10-13Om tjänstenTillhandahålla intern och extern kundsupport (ex. betalningsrelaterad assistans) och samordna med relevanta resurser för att öka kundnöjdheten. Säkerställa lösning för kundproblem genom att samordna med interna och/eller externa team. Uppdraget avser dagtid och är till en början 6 månader med chans till förlängning.
Några huvudsakliga ansvarsområden:
• Implementera kundsupportstrategi för att uppnå målsatta nivåer av servicekvalitet, operationell effektivitet och kundnöjdhet.
• Säkerställa noggrannheten i ERP med avseende på betalnings-/handelspolicy, kundavtal, m.m.
• Stödja försäljningsteamet i för- eller efterförsäljningsservice med lösningsförslag för kundproblem och genom att säkerställa effektiv kundkommunikation.
• Bearbeta beställningar genom samordning med interna team för att säkerställa att kunderna får korrekt och snabb leverans av produkter.
• fungera som första kontaktpunkt för kundens frågor och beställningar.
Om dig
För att lyckas i denna roll krävs det att du har flerårig arbetslivserfarenhet inom kundsupport, försäljning eller affärsutveckling. Du bör vara starkt inriktad på att tillgodose kundbehov och säkerställa hög kundnöjdhet. Du trivs med att jobba i team men kan även jobba självgående.
Kvalifikationer• Erfarenhet av att hantera ERP-system och säkerställa dataintegritet.
• En bevisad historia av att uppfylla och överträffa målsättningar inom försäljning eller kundsupport.
• Inneha en analytisk förmåga, då du kommer att behöva använda data och marknadsinformation för att fatta välgrundade beslut och utveckla strategier
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via
enna.dedagic@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord Customer Service, Kundtjänst, Kundsupport, Customer Support, Adecco, Alingsås
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-43470".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Enna Dedagic
enna.dedagic@adecco.se Jobbnummer 8189550
Observera att sista ansökningsdag har passerat.