Customer Support Specialist i Landskrona
Posti Logistics Staffing AB / Kundservicejobb / Landskrona
2025-03-30
Visa alla kundservicejobb i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Posti Logistics Staffing AB i Landskrona,
Helsingborg,
Malmö,
Varberg,
Värnamo eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-03-30Dina arbetsuppgifterÄr du en serviceinriktad och lösningsorienterad person som brinner för kundnöjdhet och samarbete? Vill du vara en del av ett dynamiskt team som hanterar logistiklösningar, samt ta ett steg vidare för att vara en del i en uppbyggnad av en ny organisation? Då har vi tjänsten för dig som Customer Support Specialist hos vår kund i Landskrona som är en ledande aktör inom multimodala transportlösningar.
Som Customer Support Specialist kommer du att vara en nyckelspelare i vårt kundserviceteam. Du kommer att arbeta nära våra kunder, partners och interna team för att säkerställa smidiga och effektiva logistiklösningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
• Hantera inkommande förfrågningar via telefon och e-post.
• Ansvara för bokningar, leveranser, styrning, reklamationer men också affärsutveckling
• Hålla dig uppdaterad om våra multimodala transportlösningar för att ge bästa möjliga service.
• Bidra till kontinuerlig förbättring av våra processer och rutiner.
OMFATTNING: 50-75%
ARBETSTIDER: 8-17
PLACERING: Landskrona
ProfilVi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservice inom logistik- eller transportbranschen. Du skall ha god förståelse för branschen i stort, ha lätt för att skapa relationer och se lösningar på de problem eller möjligheter som dagen har med sig. Det är även viktigt att du är en trygg person som löser uppgiften på ett säkert och kvalitativt sätt. Utöver erfarenheten, kommer stor vikt läggas vid personlig lämplighet eftersom du kommer arbeta i ett mycket sammansvetsat team där det är viktigt att man är hjälpsam och samarbetsvillig.
För att vara aktuell för tjänsten behöver du:
• Kunna svenska och engelska i tal och skrift
• Besitta god erfarenhet av att jobba med mail, Office-program och branschspecifika system som: WMS, TMS eller andra supportsystem.
• Ha erfarenhet av kundstödsprocesser
• Vara duktig på att kommunicera,
• Flexibel, självgående och kan hantera flera uppgifter samtidigt.
• Ha en förmåga av att vara lösningsorienterad
För övrigt är det meriterande om du:
• Talar fler språk
• B-körkort
Låter detta som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Ersättning Fast l?n
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4452".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Posti Logistics Staffing AB (org.nr 556920-3689),
http://www.posti.se/ Kontakt Sabina Hamzic
sabina.hamzic@posti.com Jobbnummer 9253628