Customer Support sökes till Gilbarco Veeder-Root
Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-11-11Om företagetHero söker nu kundsupportmedarbetare till Gilbarco Veeder-Root AB. Företaget är världsledande inom tanknings- och betalautomatsystem för drivmedelsanläggningar, de tillhandahåller och installerar tankapparatur, pumpar, säljsystem och övervakningssystem samt tar helhetsansvaret för service av dessa åt sina kunder. Gilbarco Veeder-Root AB är en del av Fortive-koncernen. Företaget befinner sig just nu i en tillväxtfas och söker därför nya glada kollegor till sitt härliga team i Bromma! Är du en person som trivs i en roll där du får hjälpa och supportera kunder i olika ärenden och dessutom positiv och driven och känner igen dig i beskrivningen nedan? Sök tjänsten idag!
Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer support arbetar du med hantering av inkommande samtal och mail från företagets kunder, det kan vara alltifrån att koordinera och boka ut tekniker och organisera deras arbetsschema till att analysera och ta ut standardrapporter och följa upp SLA-mål. Det är ett brett och flexibelt arbete med olika administrativa arbetsuppgifter.
Du erbjuds en roll där du får ta mycket egna initiativ, samarbeta, tänka nytt och koordinera ärenden högt som lågt. Du är kundernas första kontakt vid felanmälan och koordinerar aktiviteter så att uppdraget utförs inom överenskommen tid. Du ansvarar för att alla inkommande ärenden hanteras med en hög servicenivå och trevligt bemötande.
Gilbarco Veeder-Root erbjuder en roll där du har stort utrymme att bidra med dina kunskaper i teamet så att ni kan uppnå bästa samarbetet och med ett coachande ledarskap. Du kommer tillhöra ett glatt och socialt team på 10 personer där fokus ligger på gemenskap och öppenhet i en arbetsmiljö där alla välkomnas att vara sig själva.
KvalifikationerVi söker dig som har en positiv och engagerad attityd med en naturlig känsla för hög service. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du är kommunikativ, noggrann och lösningsfokuserad. Vi ser också att du är trygg i dig själv, flexibel och tar dig an nya arbetsuppgifter på ett engagerat och enkelt sätt samt har en nyfiken approach till utmaningar. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Det är meriterande om du har arbetat med service över telefon eller mail. Vi lägger stor vikt vid din personlighet för den här rollen.
Tillträde och omfattning
Start för tjänsten är så snart som möjligt med hänsyn till eventuella uppsägningstider. Omfattningen är heltid och man utgår ifrån 40 timmars arbetsvecka där arbetstider är kl.7-16. Du arbetar via Hero under de första 6 månaderna och får därefter möjlighet vid ömsesidigt önskemål av dig och Gilbarco Veeder-Root blir du anställd direkt hos dem. Vi på HERO är kollektivavtalsanslutna och erbjuder fina förmåner med fokus på välmående och hållbarhet till alla våra anställda.
För frågor om tjänsten och processen vänligen kontakta Alisha Baig på
alisha.baig@hero.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHero AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Jobbnummer 4951195
Observera att sista ansökningsdag har passerat.