Customer Support Representative (Supporttekniker)
AddSecure AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AddSecure AB i Göteborg,
Mölndal,
Stockholm eller i
hela Sverige Vill du arbeta med Europas ledande leverantör av integrerade lösningar för Fleet Management? Brinner du för kundnöjdhet?
Publiceringsdatum2023-11-13Om företagetAddSecure är en ledande europeisk leverantör av säkra IoT-uppkopplingar och end-to-end lösningar. Vi hjälper våra kunder att optimera sin verksamhet, skapa affärsvärde och säkra viktiga funktioner.
AddSecure Smart Transport erbjuder produkter och lösningar för hantering av fordon, förare, gods och transporter. Lösningarna kopplar upp förare, fordon och övriga resurser för att hjälpa transportföretag optimera sin verksamhet och sänka sina kostnader.
I rollen som supporttekniker blir du en del av vårt Operationsteam som idag består av 10 medarbetare. Teamet ger support för tjänster och produkter som finns installerade i tunga lastbilar, bussar och lättare fordon hos våra kunder i Sverige, Norge och Finland.
Om jobbet
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att via telefon och webb supportera slutanvändare och kundansvariga för våra produkter. Du agerar framför allt första linjens support till kund men även andra linjens support till dina kollegor på våra systerbolag. Du stöttar kunderna i ärenden som sträcker sig från enkel användarhantering till frågor av mer teknisk komplex karaktär kring kundernas lösningar. I rollen arbetar du alltid nära kunderna men du jobbar också tätt tillsammans med övriga funktioner som R&D, försäljning, eftermarknad och projektledning.
Om dig
För att lyckas och trivas i rollen som supporttekniker har du framför allt ett stort IT-intresse och kan erbjuda ett förstklassigt kundbemötande. En stor del i ditt dagliga arbete blir att hjälpa våra kunder vid tekniska problem vilket förutsätter att du är kommunikativ och trivs med problemlösning.
Vi söker dig som har erfarenhet inom kundsupport och är van vid att bemöta kunder via telefon. Det är en fördel om du har arbetat med teknisk felsökning eller har egen erfarenhet av att ha arbetat i transportsektorn.
Då du kommer ha kontakt med svenska, finska samt norska kunder över webb och telefon krävs det att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Har du kunskaper i norska och/eller finska är det ett plus men inget krav för tjänsten.
Vi tror att du en energisk personlighet som alltid har kundens behov i centrum. Du har driv och tar gärna initiativ. Du är flexibel och kan hantera flera pågående projekt samtidigt. Du tycker om att samarbeta med andra för att uppnå gemensamma mål. Du har både ett strategiskt tänk samtidigt som du inte drar dig för att ta tag i operativa arbetsuppgifter.
Vi erbjuder
Våra anställda är vår största tillgång! För oss på AddSecure är det av stor vikt att bygga en kultur där våra medarbetare trivs och vill prestera. Våra värdeord enkelhet, kundfokus, laganda och samarbete, är viktiga för oss och vi vill att alla som arbetar på företaget är med och bidrar till dessa.
Vi erbjuder en fascinerande och utmanande roll i en dynamisk miljö som garanterar mångfald och mångsidighet. Du kommer att ingå i ett motiverat team i ett internationellt företag.
Om processen
Vill du vara med på vår resa? Vi ser fram emot din ansökan som du sänder oss genom att bifoga ett CV och svara på några frågor nedan. Ansök så snart som möjligt - vi intervjuar kandidater löpande.
Vi kan inte ta emot ansökningar via e-post och vi kräver inget personligt brev.
För mer information om tjänsten kontakta Rickard Granqvist, på
rickard.granqvist@addsecure.com, mobil +46739105118
Vi arbetar kompetensbaserat genom hela processen och det inkluderar arbetspsykologiska tester, intervjuer och referenstagning. Därför använder vi Alva Labs bedömningsmetoder för att identifiera de kandidater som kommer att trivas och passa in i rollen.
Vi utför bakgrundskontroller av alla våra anställda, och du måste vara berättigad att arbeta i Sverige.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare AddSecure AB (org.nr 556527-2001)
Arbetsplats AddSecure
Kontakt Rickard Granqvist
rickard.granqvist@addsecure.com +46739105118 Jobbnummer 8255483
Observera att sista ansökningsdag har passerat.