Customer Support Representative

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige

About Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

About the job:

This is a consulting assignment with good opportunities for recruitment. Initially, you will be employed by Bravura. It is stated that the company intends to offer you a job with them in the long run. This gives both you and the company a good opportunity to get to know each other.

About the company:

The company is a rapidly growing company within the Life Science industry. More information about the company will be provided when contacted.

Tasks and responsibilities:

As a Customer Support Representative, you will primarily be responsible for the order administration as well as packing and preparing products for shipping. Furthermore, you will be required to monitor the delivery information and take appropriate actions when required. Other tasks included in the role are to issue credit/debit memos and identify and address process improvement. You have daily contact with customers, the sales department, and other colleagues where you strive to provide the best possible service in person, via email, and by telephone.

Education, Experience and Personal characteristics:

• A couple of years experience from similar tasks, preferably in the Life Science industry
• It is a merit if you have experience from working in NAV
• Fluent in Swedish and English, verbally and written

In addition to the requirements above, we believe that you are a reliable, business-oriented, and service-minded person with excellent communication skills. You are also comfortable with organizing and prioritizing your tasks. Furthermore, you work meticulously and are good at developing strong working relationships with key customers. In conclusion, you have a flexible mindset and are able to adjust to various situations and conditions.

Other information:

Start: Upon agreement
Plats: Lund
Lön: Upon agreement

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: order, administration, customer, support, lifescience, Lund, Skåne

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2022-04-04

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Linda Widarsson
linda.widarsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6502971

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: