Customer Support & Finance

Zimpler AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Zimpler AB i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Hej! Vi behöver förstärkning i vårt support-team (helst både Finsk och Svensktalande) som älskar kommunikation och som tillsammans med kunden vill skapa den absolut bästa kundupplevelsen.

Vi är Zimpler! Ett svenskt fin-tech bolag som jobbar för att förenkla betalningar online. Vår vision är "to provide the best payment experience in Europe, giving consumers control over their spending".

Jag heter Mariana och ansvarar för ett härligt gäng som arbetar ifrån olika platser i Sverige. För mig är kommunikation viktigt. Att utifrån våra mål och visioner själv kunna ta egna beslut och kommunicera det på ett hjälpsamt, sympatiskt sätt är något som jag tycker är viktigt i ett modernt företag. Jag älskar att få nya "aha" upplevelser och att tillsammans komma fram till nya och roliga lösningar.

Är detta för dig?
Du tilltalas att hjälpa kunder som hör av sig till oss via telefon, mail eller FB. Du uppskattar även att arbeta med administrativa uppgifter som kundreskontran och proaktivt mer undersökande arbete. Arbetet är självständigt med mycket kundkontakter och ditt ansvar är att aktivt lyssna på kunden och sedan på ett sympatiskt, förtroendeingivande och hjälpsamt sätt kommunicera hur man använder vår produkt på det absolut bästa sätt. Då det är mycket som händer och många system man behöver bemästra ser vi gärna att du har erfarenhet av arbete inom kundservice, support eller har arbetat med att boka kundbetalningar. Du behöver även ha hög datorkunskap. Med det menas att du har arbetat med så pass många applikationer så du snabbt kan förstå hur liknande program fungerar. Att har arbetat med en mailklient och en chattklient är minimum.

Rätt personliga egenskaper värdesätts högt!

Jag:
• Är positiv och ser glaset halvfullt!
• Tänker utifrån kundens behov
• Gillar att ha koll på läget och arbeta strukturerat
• Tala och skriva obehindrat svenska och (helst finska)

Vi är Zimpler! Ett svenskt fin-tech bolag som jobbar för att förenkla betalningar online. Vår vision är "to provide the best payment experience in Europe, giving consumers control over their spending".

Varaktighet, arbetstid
16:00 - 21:00 vardagar (bestäms tillsammans) . Arbete helger vid överenskommelse Du kan arbeta hemifrån eller kontoret.

Publiceringsdatum
2019-01-03

Ersättning
16:00 - 21:00 vardagar (bestäms tillsammans) . Arbete helger vid överenskommelse
Du kan arbeta hemifrån eller kontoret.

Lön enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-02
Ange följande referens när du ansöker: Customer support & finance

Företag
Zimpler AB

Adress
Zimpler AB
Döbelnsgatan 12
11358 Stockohlm

Kontorsadress
Döbelnsgatan 12

Jobbnummer
4536319

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Zimpler AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Zimpler AB: