Customer Support Norska

Apsis Sweden AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Apsis Sweden AB i Malmö, Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Kan du prata och skriva norska flytande? Då kan detta vara ditt nya jobb!
Apsis Sweden AB erbjuder tekniska tjänster för framgångsrik e-postmarknadsföring och har sedan starten 2001 blivit marknadsledande i Skandinavien inom legitima e-nyhetsbrev. Apsis Newsletter Pro är den viktigaste produkten med fokus på användarvänlighet, levereransbarhet och flexibilitet. Företaget har idag cirka 90 anställda på åtta kontor i sex länder med en förväntad omsättning på 80 MSEK innevarande budgetår. Företaget har en internationell strategi och våra tjänster används av 6 000 företag i alla storlekar i mer än 50 länder. Apsis har upplevt en fantastisk tillväxt sedan starten och vår internationella expansion är en av våra framtida utmaningar. Mer information finner du på vår hemsida: www.apsis.com
Du kommer att skapa och utveckla positiva relationer genom att besvara supportärenden via telefon och e-post. För att säkerställa kundnöjdhet kommer du aktivt att följa upp kunder. Ärendena hanteras parallellt och har varierande komplexitet. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Malmö med duktiga och ambitiösa kollegor i en trivsam arbetsmiljö.
Vi söker dig som har en bakgrund inom kundservice och som känner dig utmanad av att lära dig något nytt. Har du arbetat med support tidigare är det fördelaktigt, likaså om du arbetat med ett ärendehanteringssystem av något slag.
Vi vill att du har goda språkkunskaper i norska och engelska.
Hos Apsis letar vi ständigt efter kandidater med höga ambitioner som vill arbeta i en miljö med högt tempo och på en arbetsplats där de anställda själv tar ansvar för sitt område. För att lyckas inom Customer Support hos Apsis behöver du vara serviceinriktad, effektiv och lösningsfokuserad. Du måste kunna uttrycka dig väl på Norska muntligt såväl som skriftligt samt behärska engelska då det är vårt koncernspråk.
Apsis personal är nyckeln till den positiva utveckling som företaget rönt under åren och vi fokuserar ständigt på att ge vår personal personlig tillväxt och individuell utmaning. Är du rätt person finns stora möjligheter att påverka din utveckling.
Rekryteringen kommer att hanteras av huvudkontoret i Malmö. Har du frågor får du gärna kontakta Marika Bertilsson, Human Resources på +46 734 15 58 58. Är du intresserad skicka in din ansökan per e-post snarast, dock senast 21 Januari 2011, till marika.bertilsson@apsis.com . Vi kan komma att tillsätta tjänsten innan ansökningstiden gått ut. Märk ansökan med "Ansökan Customer Suppport Norska".

Publiceringsdatum
2011-01-08

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Marika Bertilsson, Human Resources, 0734 15 58 58, marika.bertilsson@apsis.com

Företag
Apsis Sweden AB

Adress
Apsis Sweden AB
Baltzarsgatan 31
21136 MALMÖ

Kontorsadress
Baltzarsgatan 31
MALMÖ

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 040-249770

Jobbnummer
816794

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Apsis Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Apsis Sweden AB: