Customer Support Norska
Apsis Sweden AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Apsis Sweden AB i Malmö,
Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Kan du prata och skriva norska flytande? Då kan detta vara ditt nya jobb!
Apsis Sweden AB erbjuder tekniska tjänster för framgångsrik e-postmarknadsföring och har sedan starten 2001 blivit marknadsledande i Skandinavien inom legitima e-nyhetsbrev. Apsis Newsletter Pro är den viktigaste produkten med fokus på användarvänlighet, levereransbarhet och flexibilitet. Företaget har idag cirka 90 anställda på åtta kontor i sex länder med en förväntad omsättning på 80 MSEK innevarande budgetår. Företaget har en internationell strategi och våra tjänster används av 6 000 företag i alla storlekar i mer än 50 länder. Apsis har upplevt en fantastisk tillväxt sedan starten och vår internationella expansion är en av våra framtida utmaningar. Mer information finner du på vår hemsida:
www.apsis.comDu kommer att skapa och utveckla positiva relationer genom att besvara supportärenden via telefon och e-post. För att säkerställa kundnöjdhet kommer du aktivt att följa upp kunder. Ärendena hanteras parallellt och har varierande komplexitet. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Malmö med duktiga och ambitiösa kollegor i en trivsam arbetsmiljö.
Vi söker dig som har en bakgrund inom kundservice och som känner dig utmanad av att lära dig något nytt. Har du arbetat med support tidigare är det fördelaktigt, likaså om du arbetat med ett ärendehanteringssystem av något slag.
Vi vill att du har goda språkkunskaper i norska och engelska.
Hos Apsis letar vi ständigt efter kandidater med höga ambitioner som vill arbeta i en miljö med högt tempo och på en arbetsplats där de anställda själv tar ansvar för sitt område. För att lyckas inom Customer Support hos Apsis behöver du vara serviceinriktad, effektiv och lösningsfokuserad. Du måste kunna uttrycka dig väl på Norska muntligt såväl som skriftligt samt behärska engelska då det är vårt koncernspråk.
Apsis personal är nyckeln till den positiva utveckling som företaget rönt under åren och vi fokuserar ständigt på att ge vår personal personlig tillväxt och individuell utmaning. Är du rätt person finns stora möjligheter att påverka din utveckling.
Rekryteringen kommer att hanteras av huvudkontoret i Malmö. Har du frågor får du gärna kontakta Marika Bertilsson, Human Resources på +46 734 15 58 58. Är du intresserad skicka in din ansökan per e-post snarast, dock senast 21 Januari 2011, till
marika.bertilsson@apsis.com . Vi kan komma att tillsätta tjänsten innan ansökningstiden gått ut. Märk ansökan med "Ansökan Customer Suppport Norska".
Publiceringsdatum2011-01-08Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktMarika Bertilsson, Human Resources, 0734 15 58 58,
marika.bertilsson@apsis.comFöretagApsis Sweden AB
AdressApsis Sweden AB
Baltzarsgatan 31
21136 MALMÖ
KontorsadressBaltzarsgatan 31
MALMÖ
KontaktuppgifterTelefonnummer: 040-249770
Jobbnummer 816794
Observera att sista ansökningsdag har passerat.