Customer Support Ninjas

Skarp Kommunikation Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2014-02-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Support Ninjas" (publicerad 2014-03-21) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skarp Kommunikation Sverige AB i Stockholm

Skarp Kommunikation är ett expansivt CallCenter som idag arbetar med några av Nordens ledande företag och organisationer vad gäller bemanning av kundtjänstpersonal.

Att arbeta inom kundtjänst är många gånger som att vara en Ninja, snabb och ständigt beredd att kunna lösa olika typer av problem utifrån ett gott omdöme och god kvalité.

För Narratives räkning söker vi ansvarstagande talanger för kundservice. Du kommer att ha en viktig roll i mötet mellan kund och Narratives övriga organisation. Du ansvarar för inkommande mejl som rör leveransfrågor, returer samt felsökning. Narrative är i en uppstartsfas och dina erfarenheter och idéer kommer att vara viktiga och du arbetar i en nära dialog med Narratives utvecklare i tekniska frågor.

Du kommer sitta tillsammans med Narrative som är ett härligt team i centrala Stockholm. Vi ser att du arbetat med kundkontakter tidigare samtidigt som du har ett brinnande intresse för data/ teknik. Har du arbetat med ärendehantering inom teknisk support är detta ett stort plus.

Vi tror du är en resultatinriktad lagspelare och att du gillar högt tempo då arbetet kännetecknas av effektivitet, målmedvetenhet och resultat. Vidare tror vi att du har en problemlösande och analytisk förmåga samt har lätt att kommunicera. Det är en merit om du arbetat med teknisk felsökning tidigare.

Narrative erbjuder dig ett arbete i en miljö full av utmaningar och möjligheten att få utvecklas inom kundservice och effektiv ärendehantering.

Publiceringsdatum
2014-02-14

Kvalifikationer
Talar och skriver flytande engelska
Minimum gymnasiekompetens med påbyggnadsutbildning inom data/ teknik alternativt arbetat inom teknisk support
Erfarenheter inom kundkontakter
Meriter: Erfarenhet inom kundtjänst i Sverige eller utomlands. Eventuellt erfarenhet från att ha arbetat i Zendesk, User-Voice, Jira eller DoneDone.

Är du den talang vi söker?

I så fall, kontakta oss idag så berättar vi mer om tjänsten.
Du kan även gå in på getnarrative.com.

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-03-02
Tillträde omgående!
Ansökan kan skickas till e-postadress: ulrika.sundblad@skarpkommunikation.se

Företag
SKARP KOMMUNIKATION SVERIGE AB

Adress
SKARP KOMMUNIKATION SVERIGE AB
BYÄNGSGRÄND 14 3TR
12040 ÅRSTA

Kontorsadress
BYÄNGSGRÄND 14 3TR
ÅRSTA

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-50667000
E-postadress: ansokan@skarpkommunikation.se

Jobbnummer
1780277

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skarp Kommunikation Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skarp Kommunikation Sverige AB: