Customer Support Manager Till Picadeli!

Recruit Partner Nordic AB / Chefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Recruit Partner Nordic AB i Göteborg, Kungsbacka, Borås, Trollhättan, Lysekil eller i hela Sverige

Vänta nu, tror du att Picadeli är som vilket annat företag som helst? Nope, skulle inte tro det. Vi är här för att omdefiniera själva begreppet snabbmat. Vi har visionen (en värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat), vi har konceptet (goda salladsingredienser som säljs ur världens smartaste och säkraste salladsbar) och vi har människorna. Tillsammans arbetar vi för att demokratisera hälsosam mat genom att göra den tillgänglig, prisvärd och god - för alla.

Nu letar vi efter en nyckelspelare till den svenska marknaden: en Customer support manager! I uppdraget kommer du att leda vår kundsupport i Sverige och tillsammans med teamet leverera service av toppklass till våra viktiga kunder och konsumenter. Om du är en stjärna på service, kommunikation och dessutom har både intresse och förståelse för IT-system; wow - det kan vara just dig vi letar efter!

Picadeli

Här kommer snabbfakta om Picadeli:

• Ett snabbväxande globalt foodtech bolag som erbjuder ett helhetskoncept av hälsosam snabbmat.

• Har världens säkraste, smartaste och mest digitaliserade salladsbar (som vi konstruerat och utvecklat själva).

• På 10 år har vi vuxit till ett globalt bolag med cirka 2000 salladsbarer i Europa och USA.

• Är en del av Greenfood group och tillsammans arbetar vi hårt för att minska vår klimatpåverkan.

• Vi ställer höga krav på oss själva och vårt mål är att ta ännu fler marknadsandelar och förverkliga vår vision; en värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat.

Ditt uppdrag

Vårt Customer support-team är som ett centralt nav både internt och ut mot våra kunder och konsumenter. Teamet tar emot alla inkommande ärenden oavsett område; allt från leveransprocesser, logistik, kvalitét, ekonomi osv. Ditt uppdrag innebär att ansvara för att alla som kontaktar oss får service i världsklass och att vi gör allt vi kan för att skapa en så positiv upplevelse som möjligt.

Verktyg som hjälper dig att lyckas är bland annat olika system där vi loggar alla inkommande ärenden och följer upp åtgärder. En viktig del i uppdraget är att säkerställa att vi använder våra systems fulla potential. Vi har ett starkt tech-team på Picadeli som kommer göra sitt bästa med att utbilda och supporta dig i de system vi använder.

Uppdraget innebär också att du är ansvarig för vår masterdata på kundnivå för den svenska marknaden. Även att driva återkallelse av produkter är du delansvarig för och vårt kompetenta och engagerade kvalitets-gäng vägleder och stöttar dig vid behov. Placering är vårt HQ i Göteborg och du rapporterar till vår logistikchef för den svenska marknaden.

Vem vi letar efter

Att leverera service i världsklass är en självklarhet för dig och du gillar att se resultat. Du har dessutom förmågan att engagera andra och du ser dig som en självklar lagkapten där teamets gemensamma resultat är viktigast för dig. Du är modig, ansvarstagande och drivs av att ständigt förbättra och effektivisera ditt arbete och är van vid att använda data för att analysera förbättringspotential.

Som det Food Tech-bolag vi är ser vi att du delar vår passion får både food och tech där en god förståelse för IT-system är helt klart ett plus! Du kan navigera enkelt i den digitala sfären och har erfarenheter av att arbeta i affärssystem.

Förutom ovan ser vi att du har relevant utbildning, viss erfarenhet av matsäkerhet och förstås erfarenhet och goda vitsord från att arbeta med Customer support. Du är en given ledare och har förmågan att engagera, få med alla på resan och locka fram superkrafterna i varje individ.

Slutligen hoppas vi att du, precis som alla dina (blivande) kollegor, har förmågan att mixa hårt arbete med att ha kul på jobbet. God kommunikationsförmåga, flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Vi erbjuder dig

Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta för ett modernt bolag där vi arbetar hårt för att demokratisera hälsosam snabbmat. Hos oss arbetar vi för laget före jaget och vi hjälper varandra med att lyckas.

Enligt Great place to work är vi en av Sveriges bästa arbetsplatser att arbeta för. Allra högst betyg får kamratskap, stoltheten över vårt koncept och hur vi välkomnar nya kollegor. Vi tror på att locka fram superkrafterna i varje människa och arbetar hårt för att skapa en miljö där du kan växa och vara den bästa versionen av dig själv.

Privat sjukvårdsförsäkring, generöst friskvårdsbidrag och modern teknisk utrustning får du hos oss. Vi ser också till att vi en gång om året får möjlighet att lära känna anställda från alla våra länder genom konferenser som skapar minnen för livet.

Publiceringsdatum
2023-01-04

Så ansöker du
Du är varmt välkommen med din ansökan via annonsen på recruitpartner.se snarast, då vi gör ett löpande urval, dock senast 5 februari 2023. Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare Martina Nordberg på tel. 073-624 77 24 eller martina.nordberg@recruitpartner.se.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Recruit Partner Nordic AB (org.nr 559157-4826)

Kontakt
Martina Nordberg
martina.nordberg@recruitpartner.se
073-624 77 24

Jobbnummer
7313936

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Recruit Partner Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Recruit Partner Nordic AB: