Customer Support Manager

Procruitment AB / Chefsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Procruitment AB i Karlstad, Kristinehamn, Säffle, Sunne, Karlskoga eller i hela Sverige

Northcom är en ledande totalleverantör och systemintegratör av lösningar för kritisk kommunikation. De skapar ett bättre och säkrare samhälle genom att erbjuda kunder inom bland annat polis, räddningstjänst, försvar, transport, industri och sjukvård lösningar för kritisk kommunikation som alltid fungerar. Northcom är ett norskt familjeägt bolag grundat 1967, med 110 anställda i Norden varav 60 jobbar i Sverige.

Publiceringsdatum
2023-12-22

Om tjänsten
Vi söker nu en erfaren och engagerad ledare till Northcoms Customer Support, en av de viktigaste och mest centrala avdelningarna på företaget.

Som Customer Support Manager är din främsta uppgift att upprätthålla en hög kvalitet och kundnöjdhet i supporten.

I ditt ansvar ingår:

• Leda och fördela arbetet i gruppen

• Utveckla arbetsprocesser och rutiner

• Att driva interna operativa projekt, så som införande av ärendehanteringssystem

• Verka för god försäljning, kundnöjdhet och effektivitet

Northcoms customer support ansvarar för hela orderhanteringskedjan med tillhörande administration samt agerar first line-support mot kunder och återförsäljare gällande Northcoms produkter och lösningar.

Som Customer Support Manager är du en operativ ledare. Detta innebär att du utför och deltar i det dagliga arbetet tillsammans med dina kollegor.
För att trivas i rollen tror vi att du är en person som vet hur man engagerar och motiverar andra. Du är en proaktiv ledare som är redo att omvandla möjligheter till verklighet, i både den senaste teknologin och i individer.
Tjänsten ställer stora krav på tvärfunktionellt arbete då du har kontakt med de flesta avdelningar inom företaget. Då du kommer att ha ansvar för en bred verksamhet är det viktigt att du har förmåga att se helheten.

Din kompetens
Vi söker dig som har erfarenhet av leda en supportorganisation sedan tidigare, antingen i en likvärdig roll eller som teamlead.
Du är van att arbeta i affärssystem/ärendehanteringssystem samt kan kommunicera väl i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Övrig information
Lön: Fast månadslön
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid
Placeringsort: Karlstad

Denna rekrytering sker i samarbete med Karriärbyrån Procruitment. Ansökan och frågor om jobbet ställs till Rekryteringsansvarig Jennie Forsell på jennie@procruitment.se. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag!

Om företaget
Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen.

Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards 2022 och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag (20-49 anställda) och Årets Raket (Rekrytering). Läs mer om utmärkelserna här (https://www.procruitment.se/arets-raket-och-arets-rekryteringsfoeretag).

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Procruitment AB (org.nr 559172-7374)

Arbetsplats
Procruitment

Kontakt
Jennie Forsell
jennie@procruitment.se
073-955 76 16

Jobbnummer
8350338

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Procruitment AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Procruitment AB: