Customer Support Manager

Bravura Sverige AB / Chefsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Jönköping, Habo, Mullsjö, Nässjö, Ulricehamn eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-11-03

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Infobric inom affärsenheten Infobric Construction

Om företaget
Infobric Group är den ledande digitaliseringspartnern för byggbranschen i Norden och Storbritannien. Infobric erbjuder användarvänliga lösningar för komplexa utmaningar som enkelt kan integreras kunders digitala ekosystem. Deras mission är att digitalisera byggbranschen och på så sätt göra den mer effektiv, hållbar och säker. Infobric är ett av Nordens största och mest snabbväxande SaaS-bolag och ägs av Stirling Square Capital Partners.

Affärsenheten Infobric Construction, som är marknadsledande i sin nisch och arbetar med säkerheten på arbetsplatser kopplade till bygg- och anläggningsbranschen, söker nu en supportansvarig som kommer spela en nyckelroll i att ge Infobrics kunder bästa möjliga service.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som supportansvarig har du ansvaret för att leda ett supportteam och säkerställa att Infobrics användare upplever högsta möjliga kundservicekvalitet och kundnöjdhet. Din uppgift är att motivera, utveckla och följa upp prestationer och säkerställa måluppfyllelse i teamet samt att ta hand om eskaleringar och second-line-support. Du förväntas även arbeta med att förbättra och effektivisera rutiner och processer samt använda datadrivet arbete för att effektivisera arbetet. Du har i rollen ett tätt samarbete med Customer Success, sälj och produktutveckling för att öka kundnöjdhet och främja användningen av tjänsteutbudet. Du är en nyckelperson i supportteamet och får i rollen möjlighet att forma och utveckla avdelningen framåt.

Arbetsuppgifter:
• Leda och utveckla supportteamet
• Budget och verksamhetsansvar
• Förbättra och effektivisera rutiner och processer
• Ta hand om eskalering och second-line samt stötta support vid behov

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare arbetslivserfarenhet i en liknande roll inom support
• Kunskap i SaaS-produkter
• Erfarenhet av personal och budgetansvar
• Flytande svenska och engelska, i tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Tidigare erfarenhet av att leda och utveckla en servicedesk är starkt meriterande

Du har ett mycket väl utvecklat ledarskap och får energi av att leda och motivera andra så att ni tillsammans kan nå gemensamma mål. För dig kommer det naturligt att stötta och motivera dina medarbetare för att komma framåt. Vidare har du en vilja att utmana och utveckla befintliga processer och arbetssätt för att kunna uppnå bästa möjliga effektivitet och erbjudande gentemot kund. Du är också lyhörd mot medarbetare och är van att driva förändringsarbeten. I rollen arbetar du tätt ihop med dina kollegor. Det är därför viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Mia Samuelsson
mia.samuelsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8237601

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: