Customer Support Manager
Telenor Sverige AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Inom affärsområdet Broadband & TV, söker vi nu en ledare till vår inhouse kundservice, för att axla rollen som ledare över en grupp medarbetare som levererar förstklassig service till våra kunder; över mail, chatt och telefon. Är du rätt person för jobbet?
Är det här ditt nästa jobb?
Vi dig som vill ta dig an en ny utmaning i en spännande och fartfylld miljö!
Du kommer ansvara för ett team om ca 15 medarbetare, med uppdrag att engagera, motivera och vägleda gruppen och individerna mot uppsatta mål inom kundnöjdhet, försäljning och effektivitet. Tillsammans med din kollega - ansvarig för vårt andra kundserviceteam - ansvarar du för vår kundservice helhetsleverans samt förbättrings- och utvecklingsagenda.
En stor del av rollen innebär att följa upp mål och utveckla dina medarbetare genom bland annat medlyssning, coachning och uppföljning av KPI:er. Du ingår i Broadband & TV Operations ledningsgrupp.
Vem är du och vilka erfarenheter har du?
Vi tror att du är en person med hög energi, resultatfokus och med tidigare erfarenhet inom kundservice eller försäljning. Du är duktig på att utveckla och motivera medarbetare och team för att nå sina mål och håller gärna i aktiviteter för att öka motivation, engagemang och driv bland ditt team och alla runtomkring dig. Vidare tror vi du är en person som trivs i en snabbrörlig miljö, som trivs i en operativ miljö och med vilja att utveckla en "vinnar-kultur".
Erfarenhet inom kundservice över mail/chatt samt försäljning är meriterande.
Placeringsort: Solna
Språk: Flytande svenska och engelska
Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta rekryterande ledare Christoffer Lundström,
christoffer.lundstrom@ownit.se Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT
Publiceringsdatum2022-11-04ErsättningSALARY
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTelenor Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J106994".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)
Jobbnummer 7143131
Observera att sista ansökningsdag har passerat.