Customer Support Lead till Quickbit
Needo Recruitment Group AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Needo Recruitment Group AB i Stockholm,
Solna,
Sollentuna,
Södertälje,
Håbo eller i
hela Sverige Om Quickbit
Quickbit är ett bolag som jobbar aktivt för att göra kryptoanvändandet enklare. Målet är att göra innovativa produkter för individer, e-handlare och genom detta göra krypto lika användbart som vilken annan valuta som helst.
I dagsläget supporterar Quickbit kryptovalutorna Bitcoin, Litecoin och Bitcoin cash men jobbar aktivt med att utveckla ett bredare produktutbud och till fler områden. Verksamheten kännetecknas av högt tempo, snabba beslut och stort mått av entreprenörsanda.
Din roll som Customer Support Lead
I rollen som Customer Support Lead har du det övergripande ansvaret för kundsupporten och ska leda arbetet som leder till att Quickbits kunder får den bästa supporten som möjligt. Du supporterar Quickbits kunder via ticketsystemet Zendesk inom en bred variation av ärenden kopplat till Quickbits tjänster och produkter. Dina arbetsuppgifter innefattar även att:
Identifiera ärenden som kan automatiserasSätta upp och effektivisera processer inom kundsupportenKomma med egna idéer för att utveckla kundsupportens kvalitéArbeta proaktivt och har en förmåga att leda och utveckla teamet
Dina kvalifikationer
Minst fyra års arbetslivserfarenhet inom en liknande rollTalar och skriver på svenska och engelskaMeriterande är intresse för kryptovalutor och blockchain-teknik
För att lyckas i rollen som Customer Support Lead ser vi att du är socialt lagd och trivs i en förändringsbenägen miljö. Du har en pedagogisk förmåga, är positiv och mycket serviceminded. Du är ansvarstagande och gillar att både arbeta självständigt samt i ett team. Du bör ha ett starkt driv att vilja leda och utveckla kundtjänstfunktionen.
Publiceringsdatum2021-02-05Övrig informationStart: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
Låter rollen som Customer Support Lead till Quickbit intressant? Urvalet sker löpande tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNeedo Recruitment Group AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "needo65952".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Needo Recruitment Group AB (org.nr 559100-7249),
http://www.needo.se/ Jobbnummer 5561877
Observera att sista ansökningsdag har passerat.