Customer Support / kundsupport till globalt företag

Bravura / Butikssäljarjobb / Hudiksvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Hudiksvall, Nordanstig, Söderhamn, Ljusdal, Bollnäs eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Hudiksvall, Söderhamn, Ljusdal, Bollnäs, Sundsvall eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-02-18

Företaget
Senseair är ett globalt, högteknologiskt företag som utvecklar och tillverkar sensorlösningar för bland annat koldioxid (CO2) och alkohol i luften. Företaget har verksamhet i Sverige, Tyskland, USA och Kina.

Vi arbetar med två av de mer utmanande problemen i världen idag: säker alkoholmätning och mätning av den allt sämre luftkvaliteten.

Varje år dödar alkohol 2,5 miljoner människor över hela världen. Utöver det sker ett stort antal skador och trauma som hamnar utanför statistiken. Senseairs alkoholsensorer är utvecklade tillsammans med en grupp ledande biltillverkare och med stöd från den amerikanska regering i syfte att skapa en helt ny generation "osynlig" och bättre accepterad teknologi för att upptäcka alkohol i fordon.

Den osynliga gasen koldioxid påverkar inte bara vår miljö och jordens atmosfär - eftersom vi lever 92% av våra liv i inomhusmiljö är luftkvaliteten viktig för vår hälsa och förmåga att arbeta och verka. Du hittar Senseairs lösningar för mätning av luftkvalitet i byggnader, fordon, miljöstationer, medicinska applikationer, livbåtar, fabriker, gruvor etc.

I april 2018 köpte Asahi Kasei Group företaget, och de har valt att investera i den svenska verksamheten. Idag arbetar runt 170 personer nationellt inom företaget i Delsbo, Kista och Västerås. Internationellt finns vi i Chengdu, Chicago och Düsseldorf.

https://senseair.com/


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Support arbetar du i nära samarbete med övriga kollegor med kommunikation och support till kunder. Dina arbetsuppgifter kommer främst att vara att ge generell och teknisk kundsupport. Du kommer också att arbeta med orderregistreringar och hantering. I ditt dagliga arbete deltar du i att utveckla arbetsprocesser och förbättra arbetsflöden. De frågor som inte kan besvaras av Customer Service vidarebefordrar du till andra avdelningar inom organisationen.

Du kommer vid anställningsstart att få en introduktion tillsammans med en grundutbildning vilken kommer att ge dig kunskap om Senseair som företag. Du får också en god produktkännedom om de produkter du senare kommer ge teknisk support gällande.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning. Teknisk inriktning är meriterande
• Du har ett stort intresse för teknik
• Erfarenhet av kundkontakt via telefon och mail
• Erfarenhet av Monitor eller annat likvärdigt system är meriterande. Likaså erfarenhet av CRM/Ärendehanteringssystemet Super Office, Word och Excel
• Engelska för att kunna kommunicera med kunder i både tal och skrift

För att lyckas i rollen har du ett personligt driv och är initiativtagande då du tar dig an nya arbetsuppgifter. Arbetet innebär bland annat administration och du behöver ha en god administrativ förmåga och strategier för att kunna strukturera samt prioritera ditt arbete. Du är lojal och ditt engagemang för kvalitet bidrar till hela teamets leverans och Senseairs ställning som ledande innovationsföretag på världsmarknaden. Vi ser gärna att du har ett affärstänk och vill växa inom organisationen.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Senseair har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Senseair en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Delsbo, Hudiksvall
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Customer Support, Customer Service, kundsupport, kundkontakt, telefon, orderhantering, teknisk support, teknik, data, produktinformation, service

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Brander Özcelik maria.ozcelik@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 2184

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4618798

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: