Customer Support / Kundservice till Pagero

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2022-11-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Support / Kundservice till Pagero" (publicerad 2022-12-15) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2022-11-23

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Pagero Sverige AB.

Om företaget
Pagero erbjuder ett Smart Business Network som kopplar ihop köpare och säljare världen över för automatiserad och säker kommunikation av affärsdokument (t.ex. ordermeddelanden, fakturor och betalfiler) i enlighet med lokala regler. Pageros öppna nätverk, i kombination med ett stort utbud av appar, hjälper företag att effektivisera sina köp- och säljprocesser samt dra nytta av korrekta och tillförlitliga data. Deras erbjudande är globalt och är oberoende av företagsstorlek, bransch och affärssystem. Bolaget är marknadsledande och växer i snabb takt. De har idag över 800 anställda fördelat på ett 30-tal kontor runt om i världen med huvudkontor i centrala Göteborg. Pagero befinner sig i en expansiv fas och söker dig som vill vara med på resan! Läs mer om Pagero här: https://www.pagero.se/

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Experience har du en helhetssyn på varje steg i kundresan. Du tar emot ärenden från kunder genom ett ärendehanteringssystem och hanterar bland annat ekonomi- och fakturafrågor samt övriga frågor. Vidare ansvarar du för att spåra, identifiera och rapportera om trender och orsakssamband i inkommande ärenden. Du arbetar i en roll med många kontaktytor då en central del i ditt arbete är att samordna med andra interna intressenter. Här ges du chansen att få insyn i kundflödet och är involverad i samtliga steg för att påverka kundbeteenden med syfte att skapa bästa möjliga kundupplevelse genom hela kundresan.

I takt med att du kommer in i rollen kommer du på sikt att analysera kundbeteenden utifrån ärendena för att därigenom bidra med insikter i syfte att utveckla och stärka kundresan. Du delar med dig av dina analyser om kundbeteende och kundupplevelser samt arbetar tillsammans fram lösningar. I ditt dagliga arbete kommer du att analysera flöden, processer, hantera data och rapporter samt automatisera flöden relaterade till kundresor och interna processer.

• Ärendehantering och säkerställa god kundresa
• Automatisering av kundkommunikation utifrån kundbeteenden
• Skapa bästa möjliga kundupplevelse

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Meriterande med eftergymnasial utbildning inom relevant område
• Erfarenhet av en kundorienterad roll, exempelvis inom kundsupport och/eller försäljning
• God dator- och systemvana, fördelaktigt med erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift

Vi tror att du som söker är en person som trivs i sociala situationer och visar intresse för andras perspektiv. Du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande och arbetar aktivt för att bidra till en god kundupplevelse. Vidare stimuleras du av att vara med och förbättra processer och rutiner samt uppskattar en roll där du ges möjlighet att bidra med dina tankar och idéer. Du bidrar med nya perspektiv och testar mer än gärna på nya förslag. När ett problem dyker upp agerar du och försöker komma fram till en lösning så fort som möjligt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Krupic
emma.krupic@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7198309

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: