Customer support inom logistik till internationellt företag!

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en noggrann och serviceinriktad person med tidigare erfarenhet av kundtjänst? Då kan vi på Adecco Office & HR erbjuda dig ett spännande uppdrag hos ett av våra kundföretag!

Hur ser din arbetsdag ut?
I dina arbetsuppgifter ingår att hantera och processa kundordrar, både manuellt och via EDI, samt säkerställa utlovade leveranser. Genom att koordinera lagerstatus med aktuella ordrar kommer du att samarbeta med såväl logistikteamet internt som med externa lager. Du kommer att svara i telefon och hantera ärenden från kunder och säljkår och ansvara för kundservice mot både Sverige och Norge. I dina arbetsuppgifter ingår även att hantera och registrera kundklagomål och andra kundärenden.

Du kommer att erbjudas en anställning i Adeccos konsultverksamhet och hyras ut till vårt kundföretag. Uppdraget startar i början av året och kommer inledningsvis pågå i tre månader, men kan komma att bli förlängt. Arbetstiderna är 8-16.30, med 45 minuter lunch.

Vem trivs här?
Du som har god förståelse för kundorderhantering samt tidigare arbetat i customer support/kundtjänst eller med liknande arbetsuppgifter kommer snabbt in i din nya roll. Du har en förståelse för logistiska flöden och är van vid att ha många kontaktytor. Har du god datavana och känner dig bekväm med officepaketet, samt är helt flytande i såväl svenska som engelska är du den vi söker! Kunskaper i SAP är ytterligare meriterande, men inget krav.

Som person är du noggrann och trivs med ett högt arbetstempo. Med god känsla för detaljer, och din lättlärda personlighet har du snart förståelse för företagets verksamhet och processer och kan bidra till ett gott klimat. För att trivas i denna kundorienterade roll är du naturligtvis väldigt serviceinriktad och brinner för att stötta och hjälpa andra. Ditt teamorienterade arbetssätt gör att du når framgång och med din ansvarskänsla kommer du att bemöta kunder på helt rätt sätt.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. 

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. 

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-12-11

Arbetstider och omfattning
Heltid 8-16.30, 2-3 månader.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-31
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stina Sörensen (rekryteringsansvarig)31-7254508

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2099086

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: