Customer Support inom fordonsindustrin sökes!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu söker Adecco omgående en Customer Support medarbetare till en av våra kunder i Göteborg

Publiceringsdatum
2011-07-16

Dina arbetsuppgifter
I ditt arbete kommer du att ha daglig kontakt med vårt kundföretags kunder angående leveransfrågor såsom uppdatering och analysering av leveransinfo, leveransstörningar, leveransbehov och leveransförändringar. Andra arbetsuppgifter kan vara att optimera uttagskvantiteter, uppdatera förpackningsinstruktioner, samordning av information rörande extrafrakter och reklamationer samt i samarbete med säljare ta fram forcastunderlag på löpande artiklar.
Uppdraget är med start omgående och med löpande fortsättning då kunden inte begränsat tjänsten med något slutdatum. Arbetstider är mån-fre, 08-17.

Erfarenheter
Vi ser att du som söker har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter alternativt tidigare vana från det administrativa området och kundservice. Krav är även att du har mycket goda kunskaper i engelska, såväl i tal som i skrift, mycket god datavana samt arbetslivserfarenhet från fordonsindustrin. Erfarenhet av affärssystemet Movex är önskvärt.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som har en god social förmåga och som har lätt för att samarbeta. Vidare är du stresstålig och serviceinriktad. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Fakta om anställningen
Du blir anställd som konsult på Adecco och kommer att få arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. För att komma direkt till ansökan, vänligen klicka på nedanstående länk:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1363634
Vid frågor kontakta gärna rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på telefon 031-725 45 38.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-07-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Sara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254538

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
986457

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: