Customer Support Agent

Upsales Nordic AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Upsales Nordic AB i Stockholm, Linköping, Göteborg eller i hela Sverige

Som Customer Support Agent på Upsales har du ansvar för att sköta löpande kontakt med våra kunder. Du kommer att assistera våra befintliga kunder och vara behjälplig med frågor som dyker upp vid arbete i Upsales CRM. Detta innebär att ditt viktigaste mål är att säkerställa att våra kunder snabbt får den hjälp de behöver samt att du hjälper våra kunder att öka användningen och nyttan av Upsales CRM. I dina arbetsuppgifter ingår även att utbilda våra kunder om hur de på bästa sätt använder systemet.

Dina arbetsuppgifter kommer även att bestå av att:

• Implementera Upsales CRM för nya kunder som tecknat avtal
• Assistera kunderna vid anpassningar och konfigurering av Upsales CRM
• Löpande utveckla intern dokumentation, manualer samt utbildningsmaterial
• Importera information till kunders system
• Löpande följa upp ärenden och sköta kontakt med kund (återkoppling och återrapportering)

Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och teknik. För att passa in i vårt kundsupport-team är det viktigt att du självständigt tar tag i saker som dyker upp. Som person är du serviceinriktad, handlingskraftig och har ett naturligt driv. Du tar till dig våra kunders problem och ser det som en utmaning att bistå våra kunder snabbt, effektivt och på bästa sätt. Ett lösningsfokuserat förhållningssätt och ett stort engagemang för alla typer av problem är en självklarhet för dig. Erfarenhet från teknisk support eller liknande arbete är meriterande.

Tjänsten förutsätter goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.

Välkommen med din ansökan!

Ansök tjänsten genom att skicka CV och personligt brev till hr@upsales.com

Om du har några frågor angående tjänsten vänligen kontakta Thérèse Norling via mail på hr@upsales.com eller ring på 08-505 806 00.

Publiceringsdatum
2012-09-17

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-17
Ange följande referens när du ansöker: Support
Ansökan kan skickas till e-postadress: hr@upsales.com

Kontakt
Thérèse Norling, 08-50580600, hr@upsales.com

Företag
Upsales Nordic AB

Adress
Upsales Nordic AB
Sveavägen 21, 5 tr
11134 STOCKHOLM

Kontorsadress
Sveavägen 21, 5 tr
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-50580600

Jobbnummer
1342286

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Upsales Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Upsales Nordic AB: