Customer Support Agent / Service / IT till Aurora Innovation

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Uppsala
2021-10-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Support Agent / Service / IT till Aurora Innovation" (publicerad 2021-10-25) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Enköping, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-10-12

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Aurora Innovation.

Om företaget
Aurora Innovation är ett SaaS-företag som hjälper vården att skapa positiva upplevelser för patienter och en hållbar arbetsmiljö för vårdpersonalen. Våra tjänster ökar tillgängligheten till vården genom att sammanföra vårdpersonal och patienter vid en tidpunkt som passar båda via telefoni eller andra digitala kommunikationskanaler. Resultatet är en effektivare process och arbetsflöde för vårdgivarna - det frigör tid för vårdpersonalen och leder till nöjdare patienter. Med kontor i Sverige, Finland, Holland och Spanien är företaget ett av de ledande SaaS-företagen inom sitt område med ambitionen att bli nummer ett i hela Europa.

Som Customer Support Agent tillhör du ett team om tre personer och rapporterar till Customer Support Teamlead.


Dina arbetsuppgifter
Som Customer Support Agent tillhör du en 2nd Line Support. I rollen löser du ärenden som kommer från 1st Line samt sitter i en direktsupport via telefon för utvalda partners/kontakter. Direktsupporten sker främst via telefoni men största delen av ditt ansvar är fokuserat på de ärenden 1st Line skickar vidare via ärendehanteringssystemet. Många ärenden löser du direkt, det kan exempelvis handla om att 1st Line inte har rätt accesser och licenser för att lösa ett visst problem. Andra ärenden eskalerar du till 3rd Line. I de fallen ansvarar du för att sammanställa problembilden detaljerat innan du skickar ärendet vidare. De typer av ärenden du hanterar varierar och hanteringstiden kan sträcka sig från en minut till veckor. Det kan exempelvis handla om telefoniproblem, buggar, felsökningar och förbättringsåtgärder.

I rollen kommunicerar du mycket med ditt team och resten av organisationen via chatt. På så sätt stöttar du exempelvis 1st Line vid behov alternativt bollar lösningar med kollegor.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet från kundservice, gärna inom IT/processer/projektledning
• Erfarenhet från arbete i ärendehanteringssystem
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Meriterande:
• Erfarenhet från teknisk support/1st line/2nd line
• Eftergymnasial utbildning inom IT eller projektledning
• Erfarenhet från ITIL
• Erfarenhet från IT-system, exempelvis SaaS, är meriterande
• Språkkunskaper i finska, holländska, estniska, spanska eller portugisiska

För att lyckas i rollen tror vi att du har en förmåga och vilja att leverera god service i kommunikationen med kunder och kollegor samt har en hög arbetsmoral. Du har ett flexibelt förhållningssätt och kan med enkelhet skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Vidare trivs du med att samarbeta med andra men tar samtidigt eget ansvar för att driva dina arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Uppsala
Lön: 28-33

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, first Line Support, Teknisk Support, 2nd line, customer support, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, service, teknik, kundservice, kundservicemedarbetare, kundkontakt, försäljning, kommunikation, administration, Uppsala, Aurora innovation

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
6036922

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: