Customer Support

Stålhästen Cyklar AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stålhästen Cyklar AB i Stockholm

Vill du bli en del av Stålhästen? Det vill vi att du ska bli!
Vi är baserade i Stockholm och som du ser här på stålhästen.se säljer vi egendesignade cyklar via nätet, men också via butiker i Stockholm, Malmö och Göteborg.

Merparten av våra cyklar säljs direkt hem till privatpersoner med hemleverans och eftersom vi inte har några mellanhänder tar vi själva ansvar hela vägen; allt från själva köpet på hemsidan till frakt och så klart för själva cyklarna och dess funktioner. Ibland kan det därför uppstå en del frågor på vägen och det är här du kommer in i bilden.

Eftersom våra kunder är dom vi jobbar för varje dag söker vi nu dig som är en riktig fena på att kommunicera med kunder som har frågor och funderingar. Både i tal och skrift och med inställningen att alltid försöka hitta en så bra lösning som möjligt för våra kunder.

Vår primära kommunikation sker via mail/supportsystem, men vi använder även telefon och chatt för att våra kunder snabbt ska kunna komma i kontakt med oss och få den hjälp dom behöver.
Som person är du glad, driven och positiv och har en hunger på att lära dig så att du kan bli ännu bättre på att ta hand om våra kunder. Men du gillar också struktur och ordning för att kunna utföra ditt jobb snabbt och effektivt, och att hitta lösningar så att våra kunder inte ens behöver hjälp i första taget. Vi ser gärna att du initierar och driver mindre projekt som förbättrar upplevelsen för våra kunder och minskar antalet kundärenden.

Eftersom du jobbar med dom viktigaste personerna vi vet är du så klart inte ensam. Att hjälpa våra kunder ingår i allas uppgift på Stålhästen, och behöver du hjälp i ett ärende finns vi andra alltid till hands. Du kommer dock vara den som har första kontakt med kunden, vilket både innebär ansvar som möjlighet att utveckla din roll och hur vi jobbar med vår kundsupport i ett större perspektiv.

Har du tidigare erfarenhet från cykelbranschen eller liknande roll inom kundsupport är det meriterande, men vi är som allra nyfiknast på vem du är som person.
Vi ser att du hanterar både svenska och engelska flytande, både i tal och skrift, och har god datorvana och enkelt kan sätta dig in i nya datasystem och får en förståelse för dessa.

Tjänsten är till 100 % med 6 mån provanställning och du kommer att jobba från vårt kontor på Tomtebogatan 30 i Vasastan, Stockholm, tillsammans med Martin, Erik, Ebba, Alexander och Mikael.

Låter det spännande? Skicka din ansökan idag till jobb@stalhasten.se

Sista dag för ansökan är 15 januari men intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart du kan

Publiceringsdatum
2020-12-01

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-15

Adress
Stålhästen Cyklar AB
Tomtebogatan 30
11338 STOCKHOLM

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är " CUSTOMER SUPPORT".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Stålhästen Cyklar AB (org.nr 559118-3214)
Tomtebogatan 30 (visa karta)
113 38  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: jobb@stalhasten.se

Jobbnummer
5468566

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stålhästen Cyklar AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stålhästen Cyklar AB: