Customer Support
Apsis / Supportteknikerjobb / Malmö
2011-06-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Support" (publicerad 2011-12-24) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Apsis i Malmö,
Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Har du goda kunskaper i HTML och kan grunderna bakom e-post kan detta vara ditt nya jobb!
Apsis Sweden AB erbjuder tekniska tjänster för framgångsrik e-postmarknadsföring och har sedan starten 2001 blivit marknadsledande i Skandinavien inom legitima e-nyhetsbrev. Apsis Newsletter Pro är den viktigaste produkten med fokus på användarvänlighet, levereransbarhet och flexibilitet. Företaget har idag cirka 100 anställda på åtta kontor i sex länder med en förväntad omsättning på 130 MSEK innevarande budgetår. Företaget har en internationell strategi och våra tjänster används av 6 000 företag i alla storlekar i fler än 50 länder. Apsis har upplevt en fantastisk tillväxt sedan starten och vår internationella expansion är en av våra framtida utmaningar. Mer information finner du på vår hemsida:
www.apsis.seDu kommer tillsammans med kollegorna på supportavdelningen att skapa och utveckla positiva relationer till Apsis kunder genom att besvara tekniska support-ärenden via telefon och e-post. Du kommer även att följa upp kunder för att säkerställa kundnöjdhet. Ärendena hanteras parallellt och med varierande komplexitet.
Vi söker dig som har god generell kunskap inom IT och erfarenhet av teknisk support sedan tidigare. Du har goda kunskaper i HTML och det är meriterande med kunskaper inom XML, RSS, SQL Server och förståelse för tekniken bakom e-post. Det är extra fördelaktigt om du arbetat med support för en mjukvara. Vi ser gärna att du arbetat med ett ärendehanteringssystem av något slag.
Vi vill att du har goda språkkunskaper i Svenska och Engelska. Kan du dessutom fler språk är det fördelaktigt.
Hos Apsis letar vi ständigt efter kandidater med höga ambitioner som vill arbeta i en miljö med högt tempo och på en arbetsplats där de anställda själv tar ansvar för sitt område. För att lyckas inom Customer Support hos Apsis behöver du vara serviceinriktad, effektiv och lösningsfokuserad. Du måste kunna uttrycka dig väl muntligt såväl som skriftligt.
Apsis strävar efter att ge sina anställda en chans att bli framgångsrika. Apsis personal är nyckeln till den positiva utveckling som företaget rönt under åren och vi fokuserar ständigt på att ge vår personal personlig tillväxt och individuell utmaning. Är du rätt person finns stora möjligheter att påverka din utveckling.
Är du intresserad skicka in din ansökan snarast. Vi kan komma att tillsätta tjänsten innan ansökningstiden gått ut.
Vi undanber oss all rekryteringshjälp!
Publiceringsdatum2011-06-20Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagApsis
AdressApsis
BALTZARSGATAN 31
21136 Malmö
Jobbnummer 967189
Observera att sista ansökningsdag har passerat.