Customer Support
Riverty Sweden AB / Kundservicejobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Halmstad,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Riverty Sweden AB i Varberg,
Stockholm eller i
hela Sverige Vill du ha en utvecklande och viktig roll i ett professionellt team? Nu söker vi nämligen efter flera handläggare till vår Customer Support på Riverty! Här ges du möjligheten att verka inom ett område där det alltid finns något nytt att lära eller specialisera sig inom. Detta samtidigt som du omger dig med positiva och hjälpsamma kollegor som har roligt ihop!
Vad innebär rollen?
Inom Customer Support är ditt huvuduppdrag att hantera fodringar. Det innebär att du är en service- och kontaktfunktion mot kunder som har frågor eller funderingar kring sitt ärende hos oss. Du arbetar främst med detta genom telefon, men kontakt sker även via mejl och chatt. Du administrerar ärenden, har kontakt med företag och myndigheter och hanterar även administrativa arbetsuppgifter.
Majoriteten av kontakterna sker via inkommande samtal och chatt, men även utgående kontakt förekommer.
Du kommer att genomgå en introduktionsutbildning där vi varvar både teori och praktik för att du som nyanställd ska känna dig trygg med det dagliga arbetet. Allt för att du ska få en så bra start som möjligt och känna dig hemma hos oss på Riverty!
Hur ser teamet ut?
Hela avdelning består av ca 40 medarbetare varav 2 Team Leads som har det formella chefsansvaret. Teamets medlemmar har olika bakgrunder och åldrar som varit verksamma inom Customer Support varierande länge, allt från några månader till decennier. Detta gör att det alltid finns någon som kan hjälpa dig framåt om du stöter på patrull.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har en god social förmåga och har lätt för att anpassa samtal utifrån motparten. Du är trovärdig, vill alltid ge bästa möjliga service, och vågar vara rak och tydlig i din kommunikation när rollen kräver det. Vidare har du god datorvana, samt god svenska & engelska i tal och skrift.
Meriterande för rollen kan vara följande:
Erfarenhet inom kundservicebranschen
Erfarenhet kring hantering av fakturor och fodringar
Erfarenhet från servicearbeten
Erfarenhet från administrativa arbeten
Intresse/utbildning inom ekonomi eller administration
Vi ser fram emot din ansökan!
About us
We are Riverty. And we believe everyone should be in control of their financials. We ask you to join in. Because together with you, we build the most human-centric fintech. We build on experience of more than 50 years. More than 5,000 people in 13 countries drive our company and contribution to society. And we have their backs. We make sure they feel supported and included: Across teams, across physical and invisible borders and across the globe.
Our world is growing. And we're here. Together, we're finding smarter, simpler, seamlessly connected ways to manage money. By leveraging data and financial technology, our holistic solutions provide flexible payments, smarter accounting, and fair debt collection, all aimed at fostering everyone's financial growth.
And. Everything we do, starts with you. Join us and let's build a more sustainable financial future, together.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Riverty Sweden AB (org.nr 556495-1704)
Järngatan 2 (
visa karta)
432 32 VARBERG
Arbetsplats Huvudkontor/Produktion
Jobbnummer 8207005
Observera att sista ansökningsdag har passerat.