Customer Support - Umeå

Stena Recycling AB / Kundservicejobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stena Recycling AB i Umeå, Örnsköldsvik, Skellefteå, Piteå, Sundsvall eller i hela Sverige

Är du en energisk och kommunikativ person som vill arbeta med att hjälpa, lösa och utveckla kundens ärenden? I denna roll är ditt huvuduppdrag att skapa en positiv kundupplevelse genom att vara vårt ansikte utåt gentemot våra kunder och ansvara för att lösa kundens behov både kortsiktigt och långsiktigt, med ett hållbart perspektiv.

Här kan du utvecklas!
Vi erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Eftersom vi vill skapa bästa möjliga förutsättningar för dig att lyckas i din nya roll börjar din medarbetarresa med en gedigen introduktionsutbildning. Vi satsar mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med oss. Vi är måna om dig, därför erbjuder vi dig trygga och utvecklande förmåner. Läs mer här.

Om rollen
Som Customer Support kommer du att ansvara för att hantera inkommande ärenden via de kanaler där kunden kontaktar oss, antingen via telefon eller i vårt ärendesystem Puzzle. Du strävar efter att lösa kundens ärende redan vid första kontakten men om det inte går så följer du ärendet från start till slut samt återkopplar löpande till kunden. Du hjälper kunderna att få en god hantering av sitt avfall samt utvecklar kundens affär genom att arbeta med merservice, se helheten och söka långsiktiga och hållbara lösningar utifrån kundens behov. Du arbetar nära övriga kollegor på filialen och har också tät kontakt med andra medarbetare i bolaget.

Exempel på arbetsuppgifter du kommer att utföra:

• Hjälpa kunder via telefon, mail och digitala order och därmed skapa en god kundupplevelse.
• Orderläggning via vårt affärssystem
• Lägga upp nya kunder via vårt affärssystem
• Ta ägarskap för att hålla sig uppdaterad vad gäller, förändringar i affären, kampanjer etc.
• Proaktivt ge support till kunden

Tjänsten är en ett vikariat med start omgående fram till 31: a oktober 2025. Arbetstider är 07:00-16:00 måndag till fredag.

Du kommer att tillhöra kundservice Västerbotten och dela kontor med 7 medarbetare som alla arbetar med liknande arbetsuppgifter som dig. Teamet drivs av att ta ägandeskap för sina arbetsuppgifter och förstår att samarbete är nyckeln till framgång. Erfarenheter, kunskaper och idéer delas öppet, och när vardagen ger utmaningar ställer alla upp för varandra och skapar förutsättningar för att sätta kunden i fokus.

Vem är du?
För att trivas som i denna roll krävs det att du tycker att det är kul med kundkontakt via digitala verktyg och kanaler. Du är serviceorienterad, gillar att skapa relationer och tycker om att jobba i en föränderlig vardag. Du har lätt för att kommunicera med personer runt omkring dig, är lyhörd i ditt bemötande samt arbetar aktivt för att skapa en god kundupplevelse. Att samarbeta och tillhöra en arbetsgrupp är lika självklart för dig som det är att arbeta självständigt. Vidare är du en person som gärna tar ägarskap i frågor, har god förmåga att prioritera samt skapa struktur i ditt arbete.

Publiceringsdatum
2024-10-01

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning eller annan utbildning motsvarande gymnasial nivå
• Kunna kommunicera flytande på svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande:

• Administrativ erfarenhet
• Erfarenhet från serviceyrken
• Goda kunskaper i Officepaketet

Information om rekryteringsprocessen
Eftersom vi vill säkerställa ett rättvist och fördomsfritt urvalsarbete önskar vi inget personligt brev, däremot att du svarar på våra inledande urvalsfrågor. Om du går vidare kommer du därefter att få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Här kan du läsa mer om vår rekryteringsprocess. Vi genomför bakgrundskontroll i denna rekrytering

Välkommen till en framtidsbransch - det börjar med dig!

#LI-ONSITE

Vi ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande så ansök därför gärna redan idag. Vänligen observera att vi på grund av GDPR endast tar emot ansökningar via ansökningsknappen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Stena Recycling AB (org.nr 556132-1752)

Arbetsplats
Stena recycling

Jobbnummer
8929748

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stena Recycling AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stena Recycling AB: