Customer Success till vår kund i Umeå!
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Umeå,
Vännäs,
Örnsköldsvik,
Skellefteå,
Lycksele eller i
hela Sverige Vill du bli en viktig del av ett energiskt team där din insats verkligen gör skillnad. Här får du möjlighet att växa och utvecklas, samtidigt som du skapar en fantastisk serviceupplevelse för både kunder och kollegor. Ta steget och bli en del av en inspirerande arbetsmiljö där ditt engagemang och din kompetens uppskattas, ansök idag. Vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en driven medarbetare för kunds räkning till deras kundsupport och reception/kontorssupport. I denna dynamiska roll kommer du att vara avgörande för att säkerställa att både kunder och medarbetare får en förstklassig serviceupplevelse.
I tjänsten kommer du att ha en nyckelposition där du besvarar kundfrågor via telefon och e-post, hanterar kvalificerade ärenden samt administrerar fakturor och avtal. Du kommer också att stödja deras medarbetare med olika kontorsrelaterade uppgifter, inklusive posthantering och beställningar till kontoret. Dessutom kommer du att välkomna besökare och leverantörer, vilket gör dig till en viktig del av deras team.
Du erbjuds:
• En möjlighet att få utvecklas och ta nästa steg i din karriär
• En varierande roll där du för möjlighet att arbeta inom en internationell organisation, i nära samarbete med kollegor och kunder
• En dedikerad konsultchef som följer upp din utveckling och vardag
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Academic Work och arbetar ute på uppdrag hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2025-03-11Dina arbetsuppgifter• Besvara frågor från kunder via telefon och e-post. Kvalificerad ärendehantering, faktura- och avtalsadministration.
• Stödja våra medarbetare med diverse kontorsrelaterade ärenden, posthantering och beställning till kontoret.
• Ta emot besökare och leverantörer.
VI SÖKER DIG SOM
• Ett par års arbetslivserfarenhet där du jobbat med kvalificerad ärendehantering och administrativt arbete
• Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift, då både språken förekommer i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du:
• Har erfarenhet från bank-, finans- eller försäkringsbranschen
• Bor/har anknytning till Umeå
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Målmedveten
• Ordningsam
• Ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Varaktighet, arbetstid, etc. Heltid
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-04-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15110986".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 9213823
Observera att sista ansökningsdag har passerat.