Customer success/Support LIA

Moringer AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Moringer AB i Stockholm, Nacka eller i hela Sverige

Som Customer Success Manager på Hopen kommer din primära uppgift vara att hjälpa våra kunder att framgångsrikt använda våran tjänst. Detta inkluderar att ge kundsupport, hantera kundernas förväntningar och se till att kunderna är nöjda med tjänsten.
Exempel på arbetsuppgifter:
Ge kundsupport via telefon, e-post och sociala mediekanaler
Eskalera kundfrågor och tjänstproblem till teknik och ledning efter behov
Hantera kundernas förväntningar genom att sätta realistiska mål och tidslinjer för att lösa problem
Se till att kunderna är nöjda med produkten genom att följa upp på feedback och förfrågningar från kunder
Delta i undersökningar för att samla feedback från kunder
Hjälpa till med utveckling av dokumentation från kunder
Hjälpa till med utveckling av utbildningsmaterial för kunder

Publiceringsdatum
2022-06-28

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-27

Adress
Moringer AB
Regeringsgatan 25
11151 Stockholm

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "LIA Arbetsförmedlingen".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Moringer AB (org.nr 556868-0747), http://www.hopen.se
Regeringsgatan 25 (visa karta)
111 51  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: info@hopen.se

Arbetsplats
Hopen.se

Jobbnummer
6779786

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Moringer AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Moringer AB: