Customer success/Support LIA
Moringer AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Moringer AB i Stockholm,
Nacka eller i
hela Sverige Som Customer Success Manager på Hopen kommer din primära uppgift vara att hjälpa våra kunder att framgångsrikt använda våran tjänst. Detta inkluderar att ge kundsupport, hantera kundernas förväntningar och se till att kunderna är nöjda med tjänsten.
Exempel på arbetsuppgifter:
Ge kundsupport via telefon, e-post och sociala mediekanaler
Eskalera kundfrågor och tjänstproblem till teknik och ledning efter behov
Hantera kundernas förväntningar genom att sätta realistiska mål och tidslinjer för att lösa problem
Se till att kunderna är nöjda med produkten genom att följa upp på feedback och förfrågningar från kunder
Delta i undersökningar för att samla feedback från kunder
Hjälpa till med utveckling av dokumentation från kunder
Hjälpa till med utveckling av utbildningsmaterial för kunder
Publiceringsdatum2022-06-28Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-27
AdressMoringer AB
Regeringsgatan 25
11151 Stockholm
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "LIA Arbetsförmedlingen".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Moringer AB (org.nr 556868-0747),
http://www.hopen.se Regeringsgatan 25 (
visa karta)
111 51 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
info@hopen.se Arbetsplats Hopen.se
Jobbnummer 6779786
Observera att sista ansökningsdag har passerat.