Customer Success Specialist IoT

Telenor Sverige AB / Kundservicejobb / Karlskrona
2022-06-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Specialist IoT" (publicerad 2022-07-25) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Karlskrona, Ronneby, Torsås, Karlshamn, Emmaboda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Karlskrona, Tingsryd, Nybro, Kalmar, Kristianstad eller i hela Sverige

Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Nu söker vi en driven och serviceinriktad medarbetare till Customer Experience & Value Hub i rollen som Customer Success Specialist (CSS) med fokus på IoT. CSS är specialisten i vårt kundteam som ska förenkla vardagen för våra stora företagskunder. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Vi välkomnar medarbetare som våga testa nytt, utmanar och vill vara med och driva förändring.

Vad du kommer att göra

I rollen som Customer Success Specialist kommer du att ingå i ett kundteam som möter våra företagskunder varje dag i telefon, digitala kanaler eller fysiskt. Din roll blir att hantera enkla och komplexa ärenden med en kundupplevelse i världsklass, i nära samarbete med Customer Success Manager som har det övergripande serviceansvaret. Vår ambition är att alltid överträffa kundens förväntningar avseende både kvalitet, effektivitet och ägandeskap. I rollen som specialist utvecklar du primärt kompetens inom Telenors mobila tjänster med specialistområde IoT, därefter kompetenser såsom Smart kommunikation och Telenors Företagsväxel.

En nyckel för att du ska lyckas i rollen är din förmåga att definiera och hantera kundens problem, genom att identifiera rotorsaken, där du antingen åtgärdar den direkt eller delegerar den till andra delar av vår organisation. En central ambition för oss är att skapa ett proaktivt arbetssätt som förenklar vardagen för våra kunder. Din roll är att datadrivet identifiera och leverera förbättringsförslag till Customer Success Manager med fokus på kundupplevelse, mervärde och WOW-faktor. Du kommer erbjudas möjlighet att utvecklas i din roll, och du förväntas också att aktivt söka information i syfte att utöka ditt kompetensområde och förbättra uppdragets förutsättningar.

Vem du är
För att lyckas i rollen ser vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och förändringsbenägen, med en drivkraft att arbeta resultatorienterat och utveckla din kompetens. Ett genuint intresse för service är viktigt och att du trivs som bäst när du får utveckla en fantastisk kundupplevelse tillsammans med andra. Din inställning är att laget går före jaget och att vi är starkare tillsammans. Du har erfarenhet från service inom business to business och det är meriterande med erfarenhet från Telecom och en teknisk inriktad arbetsmiljö.

Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - vi vill främja balansen mellan jobb och fritid utifrån uppdragets behov och förutsättningar. Majoriteten av din tid tillbringas på kontoret för störst samverkan i vår transformation.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.

Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Sebastian Pehrson. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.

Sista ansökningsdagen: 4 juli

Placeringsort: Karlskrona


Bra att känna till

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT

Publiceringsdatum
2022-06-16

Ersättning
SALARY

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telenor Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J107638".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)

Jobbnummer
6749842

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telenor Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telenor Sverige AB: