Customer Success Manager till Stratsys!
Stratsys AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stratsys AB i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige På Stratsys blir du del av ett techbolag med engagerade människor som brinner för att förenkla våra kunders arbetsliv. Vi gör det genom smarta produkter på vår plattform för styrning och ledning. Vi har startat ett samarbete med ett av Nordens ledande investment-bolag inom SaaS för att ytterligare accelerera vår tillväxt, och nu söker vi dig som vill vara med och bidra på denna fortsatta tillväxtresa!
OM ROLLEN
Som Success Manager har du kunden och plattformen i fokus och arbetar bla med:
• Löpande kontakt med kunder med syfte att proaktivt se och utröna deras behov för ett förbättrat och utökat användande av Stratsys.
• Att följa kundens användning av produkterna genom egen och datadriven analys och tillsammans med kund säkerställa bästa användandet av produkterna.
• Löpande förbättringsuppdrag i kundernas uppsättning av Stratsys produkter.
• Fånga upp och följa upp kundens vidare behov inom vårt produkterbjudande för att bidra till merförsäljning hos våra kunder.
Du kommer att ha en djup förståelse för våra produkter och plattform såväl som för kundens processer och du ser sambandet dem emellan för att skapa bästa kundnytta. Du är en av kundens närmaste kontaktpersoner på Stratsys och arbetar proaktivt och med god kundservice för att bygga relationen med kunderna. Våra kunder är främst större organisationer där dina kontaktytor spänner mellan personer på lednings-och operativ nivå.
Du blir del av Customer Success, ett engagerat team om 20 personer fördelat på våra kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Den person vi nu söker kan ha sin bas antingen i Göteborg eller Stockholm - vi är flexibla! Det viktigaste är att vi är rätt matchning!
OM DIG
• En avlutad universitetsutbildning inom ekonomi, systemvetenskap eller liknande
• 1-3 års erfarenhet av kundnära arbete.
• Har du erfarenhet av andra digitala plattformar eller lösningar är det meriterande.
För att trivas i rollen ser vi att du är en proaktiv person med ett genuint intresse för både kundnära arbete och smarta digitala lösningar. Du är driven, har en positiv och prestigelös grundinställning och uppskattar effektivt samarbete, med såväl kunder som kollegor. Du gillar att arbeta självständigt och tar stort eget ansvar vilket gör att en dynamisk miljö där veckorna ser olika ut passar dig perfekt.
Publiceringsdatum2021-08-24Om företagetStratsys är ett ledande techbolag som erbjuder digitala lösningar inom styrning och ledning till bolag och organisationer inom både privat och offentlig sektor. Vi förenklar våra kunders arbetsliv genom att hjälpa dem att digitalisera sina styr- och ledningsprocesser till Stratsys smarta plattform för planering, genomförande och uppföljning.
Ser det här ut som en roll för dig? Tveka inte, visa ditt intresse redan idag! Urval sker löpande och tilltänkt tillträde är under hösten.
Är just denna roll inte helt rätt men du är intresserad av vad vi som bolag kan erbjuda dig? Visa ditt intresse genom att connecta med oss, vi söker ständigt nya talanger till vår växande verksamhet i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du läsa mer om oss och dina framtida kollegor och ta del av vår vardag här på Stratsys? Gå in på jobs.stratsys.com (
http://www.jobs.stratsys.com/) eller följ oss på Instagram, LinkedIn och Facebook
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagStratsys AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Stratsys AB (org.nr 556586-9848),
http://www.stratsys.com Arbetsplats Stratsys
Jobbnummer 5917399
Observera att sista ansökningsdag har passerat.