Customer Success Manager till SaaS-bolaget Roaring

Rizing AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rizing AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Täby, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Vi söker dig som brinner för kundvård i världsklass, älskar service och som vill vara med och bygga vidare på vår framgång! Det här är en viktig roll med stort ansvar i ett snabbväxande och spännande bolag.

Roaring är ett SaaS-företag inom RegTech/FinTech med stor internationell potential. Vi behöver nu utöka teamet med ytterligare en Customer Success Manager. Du erbjuds att vara med på en tillväxtresa i ett scaleup-bolag som befinner sig i en expansiv och spännande fas.

Hos oss kan du med ditt egna driv ha stora möjligheter att påverka, både din egna men även företagets framgång.

Om Rollen:

Som Customer Success Manager är du navet i organisationen, då din främsta uppgift är att hjälpa våra kunder att få ut den bästa möjliga upplevelsen av Roarings tjänster. Du har tajt kontakt med våra kunder och tar med dig deras önskemål vidare in i vår organisation.

Du blir en del av Customer Success-teamet som ansvarar för onboarding av nya kunder och den kontinuerliga kontakten med våra mindre befintliga kunder. Du har kontakt med dina kunder främst genom digitala möten och eftersom du lär känna kunden och ser vad de behöver hjälp med så identifierar du också möjligheter till merförsäljning till kunden.

Det är ditt ansvar att följa upp och se till att våra befintliga kunder är nöjda och ökar sitt nyttjande av våra tjänster.

I denna roll ingår ansvar för vår chatt och inkommande support.

Du skall också se möjligheter hos nya kunder och öppna upp för nya affärsmöjligheter.

Din Profil:

Som person ser vi att du gärna har stor drivkraft och att du trivs med stort ansvar, högt tempo och kontinuerlig kundkontakt.

Du är en person som är lätt att samarbeta med och du har lätt för att hitta lösningar på våra kunders problem.

Vi tror att du kommer trivas extra bra i rollen om du:

• Arbetat inom Customer Success på ett SaaS-bolag i tillväxt.

• Har ett tekniskt intresse och tycker det är kul att lösa problem.

• Har lätt att förstå kundernas processer och hur våra tjänster spelar in i deras affärsmodell (självklart lär vi upp dig här).

• Har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.

• Är strukturerad, noggrann och proaktiv

• Gillar att ha kul på jobbet.

Plats: Som scaleup är det viktigt att bygga upp vår kultur på företaget och för att vi ska kunna vara effektiva i vår framgång som fortskrider i snabbt tempo är det viktigt att vi träffas fysiskt. Därför har vi lagt mycket energi på att skapa en attraktiv arbetsplats i fina lokaler i Danderyd.

Språk: Flytande i Svenska och Engelska är ett krav och är du flerspråkig är det meriterande då det finns planer på utlandsexpansion.

Tjänsten är en heltidstjänst, tillsvidare med 6 månaders provanställning.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-02-24

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rizing AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rizing AB (org.nr 559359-0556), http://rizing.se

Arbetsplats
Rizing

Kontakt
Marie Jensen Rekryterare
marie@rizing.se
0760-064254

Jobbnummer
6378063

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

         

Prenumerera på jobb från Rizing AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rizing AB: