Customer Success Manager Till Msab
Adecco Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en person som älskar att ge service, lösa problem och har tidigare erfarenhet inom administration eller servicebranschen? Nu söker MSAB en ny Customer Success Manager!
Publiceringsdatum2022-09-12Om tjänstenVi söker en Customer Success till MSABs huvudkontor i Hornstull. Som Customer Success kommer du att bära huvudansvar för MSABs kunder och starta interaktionen med dessa. Du kommer att vara en relationsskapare och få ansvaret att presentera konsumentportalen till kunderna. Du även att få lägga ett stort fokus på att få de befintliga kunderna att förnya sina licens-avtal. Du kommer att ingå i ett serviceinriktat team om fyra där du samarbetar med dina kollegor. Kontoret är beläget i Hornsull, Stockholm med arbetstider förlagda mellan 08:00-17:00. Visst arbete på distans är möjligt.
I din roll som Customer Success kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Onboarding - se till att starta på rätt fot med kunden. Starta interaktionen och samla information om slutanvändaren
• Stort fokus på licens-förnyande bland befintliga kunder
• Presentera kundportalen för nya kunder
Tjänsten som Customer Success är konsultuppdrag på heltid med start så snart som möjligt och pågår initialt i 6 månader.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet av kundsupport och administration både inom service-och finansbranschen med liknande arbetsuppgifter. Vi söker dig som har goda system- och datorkunskaper bland annat i Microsoft Office, framför allt Outlook och Excel. Vi söker dig som har flytande kunskaper i Svenska och Engelska, likväl tal som i skrift.
Vidare ser vi att du är en nyfiken person som är kreativ och som gärna tar egna initiativ. Då du kommer ha en viktig roll inom support söker vi dig som älskar att ge service, är positiv och behjälplig mot både leverantörer och kollegor. Vi söker även dig som är analytisk, har ett öga för detaljer och som trivs i en problemlösande roll. Vi tror även att du är väldigt intresserad av teknologi och mobiltelefoner.
Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av arbete som Customer Success eller en liknande tjänst
• Goda datorkunskaper, framför allt Outlook och Excel
• Flytande i Svenska och Engelska, tal och skrift
• God samarbetsförmåga, serviceinriktad, lösningsorienterad och intresserad av teknik
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Micro Systemation AB
MSAB är världsledande inom digital forensisk teknologi för undersökning och analys av mobila enheter. Företaget har sedan grundandet 1984 satt den globala standarden för den digitala forensiska industrin. MSABs vision är att förstärka varje utredning med digitala kriminaltekniska lösningar - för en säkrare värld.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via
deni.ilic@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39144".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 6971696
Observera att sista ansökningsdag har passerat.