Customer Success Manager till ledande bolag inom IT

Hero AB / Säljarjobb / Stockholm
2022-08-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Manager till ledande bolag inom IT" (publicerad 2022-09-08) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om bolaget

Bolaget är ledande leverantör av IT-infrastruktur och drivande inom informationsteknologi på den svenska marknaden. Bolaget hjälper kunder att utforma, implementera, driva och underhålla den IT-infrastruktur som företag behöver och är beroende av. För bolaget är det viktigt att stötta samhället med IT, vilket innebär att hjälpa svenska verksamheter med deras digitala transformation på ett hållbart och effektivt sätt.

Företaget är verksamma runt om i världen, har över 5000 medarbetare och har en stark företagskultur med tydliga värderingar samt stark laganda. Här får du vara med och göra skillnad samt bidra till förbättringsmöjligheter.

Publiceringsdatum
2022-08-12

Om tjänsten
Som Customer Success manager är du ansvarig för befintliga kunder inom ett eller flera affärsområden. Vi söker efter dig som tar ett personligt ansvar och sätter laget före jaget.

Du kommer tillhöra ett team av 8 medarbetare och i din roll som Customer Success Manager kommer du att rapportera till chefen för teamet. Du blir en del av ett väl fungerande lag med hög trivsel och arbetar tätt tillsammans för att möta kundens behov samt förväntningar.

Företaget har alltid nära till beslut och satsar på coachning av medarbetare samt hälsa. Bolaget gillar att utmana sig själva och går ofta sin egen väg med ett tydligt fokus på ansvarstagande utveckling.

Dina arbetsuppgifter
I rollen kommer du att ansvara för ett antal egna kunder och ha tydliga försäljningsmål, men även mätas på kundnöjdhet. Med dessa kunder förväntas du arbeta långsiktigt, agera kontaktperson samt förvalta och förädla kundrelationen under en längre tid. Din vardag kommer präglas av ett högt tempo och stort engagemang för våra kunder.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

• Utveckla befintliga kunder och avtal
• Leverera mot tydligt uppsatta försäljningsmål och nyckeltal
• Arbeta långsiktigt med dina kunder för att förstå deras behov för att kunna agera rådgivare

Om dig

Vi söker efter dig som har en god förmåga att kommunicera och möta kundens krav på ett effektivt sätt för att kunna erbjuda rätt lösningar. Du är noggrann och att återkoppla till kund är inga problem för dig. Du har även en förmåga att vilja bidra med din kunskap och erfarenheter inte bara till dina kunder utan även till ditt team.

Vi tror att det är viktigt att du har ett stort intresse och en bred förståelse för hur digital teknik kan stötta en verksamhet. Vidare ser vi att du är en relationsskapare som arbetar på ett proaktivt sätt och ser lösningar istället för problem. För att lyckas i rollen behöver du arbeta på ett strukturerat sätt både med kunder och teamet.

Kvalifikationer
• Erfarenhet från serviceorienterade arbeten.
• Systemvan och goda kunskaper i Office-paketet.
• Flytande svenska i tal och skrift.
• Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.

Meriterande

• Förståelse för hybrid IT.
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.

Tillträde, omfattning och anställning

Bolaget sitter i fina lokaler i norrort, Stockholm. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag 08:00-17:00. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med god möjlighet till förlängning. Vi har goda anställningsvillkor och förmåner, det erbjuds parkeringsmöjligheter i anslutning till kontoret.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heartworking"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hero AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Elida Rhodin
elida.rhodin@hero.se

Jobbnummer
6880872

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: