Customer Success Manager till LeadDesk!
Vendator Bemanning AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vendator Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi erbjuder bemanningslösningar i form av uthyrning, rekrytering och entreprenad som genom intelligent matchning förser företag och organisationer med säljande individer.
Hubbr People söker nu en kundorienterad Customer Success Manager för LeadDesks räkning. LeadDesk har sitt kontor mitt i Stockholm på Grev Turegatan i centrala Stockholm.
Publiceringsdatum2015-11-16Dina arbetsuppgifterLeadDesk är ledande inom mjukvaruplattformer för callcenterbranschen samt verksamheter inom telemarkerting och försäljning. LeadDesk förser företag med intelligenta kontaktdatabaser som innehåller kontaktinformation samt nya och uppdaterade målgrupper. Med hjälp av information från nationella databaser levererar LeadDesk den mest aktuella och rena kontaktinformationen så att rätt företag kan nå rätt kund.
I rollen som Customer Success Manager kommer du vara ansvarig för att hjälpa kunder att maximera deras anpassning av LeadDesks tjänster samt lösningar. Du kommer vara expert inom ditt område samt en nära kontakt till kunderna. En projektledare under de mest väsentliga faserna av kundens resa.
I arbetsuppgifterna ingår även:
• Lösning av eventuella problem
• Rådgivning
• Koordinering
• Bred kommunikation
Kvalifikationer• Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av långsiktiga kundrelationer
• Du har tidigare på egen hand hållit i projekt samt har givit råd till kunder
• Teknisk erfarenhet samt kunskap inom IT-baserade produkter och tjänster är ett krav
• Meriterande är om dessa IT-kunskaper är inom mjukvara samt är service-baserade
• Flerårig erfarenhet av projektledning av olika längd samt komplexitet är även ytterst meriterande
• Relevant högskoleutbildning
Vi tror att du:
• Är positiv och har en vinnande attityd
• Är en problemlösare av rang
• Har en professionell framtoning gentemot företag
• Har en passion för att bistå och hjälpa
• Kan arbeta i en öppen och samarbetsvillig miljö
• Talar flytande svenska och engelska
• Hög nivå på såväl verbal som skriftlig förmåga
Vi erbjuder:
• Möjligheten att arbeta med marknadsledande och vassa produkter
• Chansen att arbete inom ett expansivt företag med stora utvecklingsmöjligheter som Key Account Manager, Product Manager samt erhålla internationella uppdrag
• Bra förtjänstmöjligheter
• Fast lön med provision
• Friskvårdsbidrag
Anställningstyp/arbetstider:
Arbetstid: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 mån provanställning
Är du intresserad av att ta nästa steg i din karriär, är du nyfiken på hur högt du kan nå, vill du jobba med ett utmanande uppdrag tillsammans med drivna säljare? Skicka in din ansökan idag och berätta vad som gör dig till rätt kandidat! Har du frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Peder Andersson på 072-578 60 09.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-13
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFredrik Sjöberg (rekryteringsansvarig)72-326 82 66
FöretagVendator Bemanning AB
AdressVendator Bemanning AB
Gustavslundsvägen 143
16751 Bromma
KontorsadressGustavslundsvägen 143
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2529921
Observera att sista ansökningsdag har passerat.