Customer Success Manager till IT-bolag
Hubbr / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hubbr i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi på hubbr people driver ett uppdrag för Assently, ett växande IT-företag inom onlinesignering. De söker nu en Customer Success Manager som skall arbeta självständigt med såväl nya som befintliga kunder på företagsmarknaden.
Assently erbjuder företag kreativa lösningar för att stärka bolagets värderingar och budskap genom att kommunicera i passande plattformar digitalt. De arbetar med några av Sveriges ledande företag och målet är att inta en ledande position inom onlinesignering.
Som Customer Success Manager har du en viktig roll gällande bemötandet av våra kunder och hjälper dem digitalisera sina företag och förbättra sina affärer. Du kommer att ta hand om våra kunder för att säkerställa att deras förväntningar av tjänsten överträffas. Hos Assently erbjuds du goda karriärmöjligheter i ett företag som är med och driver utvecklingen i sin bransch.
Du kommer att arbeta över telefon, mail och förväntas att även hantera fysiska möten.
Arbetsuppgifter:* Självständigt hjälpa nya företagskunder igång med tjänsten.
• Ansvara för Assentlys kundsupport på mejl och telefon.
• Möta och utbilda kunder, på plats och på webbmöten. Producera utbildningsmaterial i form av presentationer och text.
• Vara Assentlys ansikte utåt och ansvara för kundsupport via mail och telefon samt hålla vårt hjälpcenter levande.
• Öka vår kundtillfredsställelse genom aktivitet i sociala medier, nyhetsbrev, på mässor och i marknadsföringskampanjer.
• Upprätthålla en djup förståelse om våra lösningar för att förstå hur kunderna till fullo ska kunna nyttja våra tjänster.
• Föreslå förbättringar och utveckling av nya tjänster och funktioner.
Din profil:* Du är social, nytänkande och kreativ
• Du är ambitiös, ansvarstagande och vill utvecklas inom IT och service.
• Är serviceinriktad, pedagogisk och ser det som en självklarhet att anpassa kommunikation till kunden.
• Är en van IT-användare med stort teknikintresse.
• Du är en duktig kommunikatör både i tal och skrift samt har en professionell approach utåt.
Vi erbjuder dig:* Fast grundlön
• Bra sammanhållning inom hela organisationen
• Stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling i en kreativ miljö
• Erfarna ägare som har stor erfarenhet av IT-branschen och har en förståelse till vad som bidrar till en positiv och givande arbetsplats
• Fina lokaler i centrala Stockholm.
Publiceringsdatum2016-04-29Anställningstyp/arbetstider:Arbetstid: Heltid, kontorstider 8-17
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 mån provanställning
Är du intresserad av att ta nästa steg i din karriär, är du nyfiken på hur högt du kan nå, vill du jobba med ett utmanande uppdrag tillsammans med ett bolag i expansionsfas? Skicka in din ansökan idag och berätta vad som gör dig till rätt kandidat! Har du frågor är du välkommen att kontakta Konsultchef Samson Berhane på 070-220 33 11.
Har du redan en profil hos oss?Logga in för att komma till din kandidatportal.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSamson Berhane 0702203311
samson.berhane@hubbr.seFöretaghubbr
Adresshubbr
Gustavslundsvägen 143
16751 Stockholm
KontorsadressGustavslundsvägen 143, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2814401
Observera att sista ansökningsdag har passerat.