Customer Success Manager till Infobric

Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Jönköping
2023-03-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Manager till Infobric" (publicerad 2024-04-02) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Jönköping, Habo, Mullsjö, Nässjö, Ulricehamn eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-03-17

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Infobric.

Om företaget
Infobric är ett snabbväxande SaaS-bolag med nio affärsområden som arbetar på en internationell marknad. Företagets mission är att skapa socialt hållbara och resurseffektiva byggarbetsplatser och genom deras tjänster göra kundernas arbetsdagar säkrare och enklare. Infobric grundades 2004 och har sedan dess varit en viktig del i digitaliseringen av anläggnings-, service- och byggbranschen. Idag är bolaget ett av Europas största ConTech-bolag med 14 kontor i fyra länder. Infobrics tjänster används på över 30 000 byggarbetsplatser och av över 10 000 kunder runt om i Norden och Storbritannien.

Affärsområdet Infobric Construction, som är marknadsledande i sin nisch och arbetar med säkerheten på arbetsplatser kopplade till bygg- och anläggningsbranschen, söker nu en ny Customer Success Manager.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Success Manager hos Infobric är ditt huvudsakliga ansvarsområde att se till att kunderna får ut det mesta av mjukvarulösningarna Ease Construction och Infobric Field. Du ansvarar över utbildning, implementering och vidareutveckling av kunderna i din portfölj. Primärt jobbar du mot Sverige, men stöttar också andra marknader som Storbritannien och Norge. Du har ett nära samarbete med säljavdelningen för att säkerställa onboarding för nya kunder, öka nyttjandet av nya moduler samt att etablerade kunder har tillgång till de resurser, utbildning och stöd som behövs för att utveckla deras affär. Därmed är du med fördel kommersiellt driven med ett stort kundintresse. Du deltar i såväl digitala möten som fysiska.

Parallellt med att hantera kunddialoger kommer du att vara ett stöd för användarna och deras projekt i att säkerställa nyttjande av produkten. Vidare ansvarar du för att sammanställa och analysera användardata för att identifiera möjligheter för kunden att få ut mer av produkten. Du behöver vara trygg med att utmana våra kunder och ge dem tips på hur andra kunder löser liknande utmaningar. Slutligen är du kundens röst, där du identifierar faktorer för kundnöjdhet som du kommunicerar internt för att fortsatt driva produktutvecklingen.

Dina primära arbetsuppgifter är:
• Onboarding och utbildning av nya och befintliga kunder
• Implementering av system
• Proaktivt säkerställa kundnöjdhet
• Vårda kundrelationerna

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasial utbildning inom exempelvis ekonomi, ekonomi eller ingenjör
• Tidigare arbetslivserfarenhet från en service- eller kundorienterad roll
• Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
• Flytande svenska och engelska, i tal och skrift
• B-körkort

I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och det är därför viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. När ett problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. I den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det är i en sådan roll som du trivs bäst i. I rollen som Customer Success Manager pratar du dagligen med kunder och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och kan formulera dig på ett sätt som gör att du får fram det du vill säga.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Jönköping/hybrid
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Mia Samuelsson
mia.samuelsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7558823

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: