Customer Success Manager till Conapto

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-02-07

Företaget
Conapto är en ledande leverantör av innovativa co-location lösningar och kostnadseffektiva och högpresterande access till carrier networks och molntjänster. Serverhallarna är utformade för att ge kunderna möjlighet att utnyttja den senaste tekniken och samtidigt minska miljöpåverkan så mycket som möjligt.

Conapto erbjuder en säker plats i serverhallar och uppkopplingen som behövs för att svenska medelstora företag och IT-driftsleverantörer skall kunna genomföra sin övergång till molnet under kontrollerade former.

Conapto sitter idag i fräscha lokaler vid Gärdet och är ca 25 personer på kontoret.


Dina arbetsuppgifter
Som Customer Success Manager ansvarar du för att hantera befintliga kundkonton av varierande storlek. Du kontaktar befintliga kunder, följer upp och undersöker hur pass bra tjänsten motsvarar kundens förväntningar. Vidare lyssnar du in behov, ger kundsupport och arbetar för att förlänga avtalen eller erbjuda en bättre lösning. Du ansvarar även för kundserviceärenden och administrerar den siten.


Kvalifikationer
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice, både outbound och inbound, telefonförsäljning
• Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i Excel

Du skapar en god relation och ett naturligt förtroende hos kunden då du är van att ha mycket sociala kontakter och förstår vikten av att vara affärsmässig. Du är kommunikativ, lyhörd och professionell i ditt sätt att kommunicera både via mail och telefon och vi ser även att du är serviceinriktad och engagerad. Därtill känner du dig trygg i kontakten med nya människor, är förtroendeingivande och lyhörd i relationen till kunderna. Vidare tror vi att du har en god struktur och utför ditt arbete på ett noggrant vis.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Conapto har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Conapto en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående
Plats: Gärdet
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Customer Success Manager, försäljning, kundkontakt, conapto, B2B, mjukvaru, teknik,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Chloé Ekeram chloe.ekeram@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4599883

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: