Customer Success Manager till Bright Energy

Needo Recruitment Group AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Needo Recruitment Group AB i Stockholm, Solna, Sollentuna, Södertälje, Håbo eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-10-05

Om företaget
Bright är ett B2B-bolag som har utvecklat en nyckelfärdig white lable-lösning för att digitalisera energibranschen. De erbjuder verktygen och plattformen som gör det möjligt för alla - från stora energibolag med flera tjänster till mindre elhandlare - att bygga framtiden för energitjänster och bli ett digitalt "nästa generations energibolag". På kort tid har Bright blivit marknadsledande i Sverige och nu ökar de sin verksamhet och expanderar utanför Sveriges gränser.



Vi letar efter en driven och nyfiken person som vill hjälpa Bright med ett av deras huvudfokus framåt; att genom digital marknadsföring och andra sätt få fler slutanvändare att både börja och fortsätta använda deras digitala plattformar.

Din roll som Customer Success Manager

Som Customer Success Manager har du en bred roll med det övergripande syftet att få fler slutanvändare till Brights digitala plattformar. Med målet att förstå slutanvändarnas vanor och agerande arbetar du främst med uppföljning, statistikarbete och marknadsföring. Utöver ditt operativa arbete, där du kommer med olika förslag och lösningar, deltar du i både internmöten och kundmöten och sätter strategier framåt. Även om du arbetar självständigt och tar initiativ samarbetar du mycket tätt tillsammans med dina kollegor.



Kvalifikationer
Erfarenhet av liknande roll, företrädesvis inom digital marknadsföring eller copy / contentKunskap och / eller intresse för statistik och siffrorErfarenhet av Google Analytics och Amplitude (meriterande)Mycket god svenska och engelska i både tal och skrift

Vi söker dig med intresse för statistik och marknadsföring, som trivs i en dynamisk och varierad arbetsvardag. Eftersom rollen innebär såväl operativt som strategiskt arbete med mycket kundkontakt ser vi att du är en engagerad och organiserad person med förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Utöver ditt intresse för att utveckla kundsamarbeten har du ett entreprenörstänk och triggas av att vara med i tidigt skede.

Vad företaget erbjuder dig

Hos Bright får du chansen att tidigt vara med på en spännande tillväxtresa med siktet på den internationella scenen. Du ingår i ett öppet, prestigelöst och engagerat team med olika bakgrunder och erfarenheter. Hos Bright bidrar du dessutom till ett grönare samhälle genom att ändra förlegade vanor inom energiförbrukning. De erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och pensionspolicy med inkluderande försäkringar. Läs gärna mer på: https://www.getbright.se

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Plats: Stockholm, Östermalm

Lön: Enligt överenskommelse

Låter rollen som Customer Success Manager till Bright Energy AB intressant? Urvalet sker löpande, tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper och tekniskt kunnande. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Needo Recruitment Group AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "needo65873".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Needo Recruitment Group AB (org.nr 559100-7249), http://www.needo.se/

Jobbnummer
5385275

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Needo Recruitment Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Needo Recruitment Group AB: