Customer Success Manager till allabrf.se

Bravura Sverige AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-10-18

Företaget
allabrf.se har snabbt vuxit till en av Sveriges största aktörer inom boendesegmentet med fler än 170 000 unika användare varje månad.
allabrf.se är en del av ABRF Group AB som grundades 2015. Företaget utvecklar digitala och innovativa tjänster för konsumenter, företag och bostadsrättsföreningar. Vi har Sveriges största BRF-databas med information om alla Sveriges bostadsrättsföreningar. Databasen innehåller bland annat information om föreningens ekonomi, fastigheter, lägenheter, försäljningar, styrelse samt en stor mängd övriga uppgifter. Under 2017 startade företaget två nya affärsområden mot företagsmarknaden och bostadsrättsföreningar.
Som Customer Success Manager för allabrf.se jobbar du på kontoret i centrala Stockholm på en attraktiv adress mitt i Sturegallerian. På arbetsplatsen jobbar idag omkring 15 personer.


Dina arbetsuppgifter
Som Customer Success Manager hos allabrf.se ansvarar du för all support. Du får hjälpa spekulanter, boende, styrelseledamöter och mäklare som hör av sig till företaget med frågor eller feedback, samtidigt som du hjälper till att göra alla våra användare glada och nöjda. Till din hjälp har du ett team om 4-5 deltidsanställda medarbetare som fokuserar på kundservice och analys av bostadsrättsföreningar.
Rollen innebär daglig och direkt kundkontakt och mycket kreativ problemlösning. Du kommer att jobba med att ta fram processer för att allabrf ska bli bättre samt våra användare mer nöjda. Vidare är du ansvarig för att onboarda och utbilda kunder i våra produkter och tjänster. Arbetet staller krav på din samarbetsförmåga och förutom kundkontakt och service externt jobbar du tätt med tech- och produktteamet. Arbetsuppgifterna kan variera mellan rapportering/uppföljning, teknisk felsökning och kvalitativa användartester.


Kvalifikationer
• Erfarenhet av något servicerelaterat yrke och/eller ekonomiarbete
• Avslutad eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet av attleda ett team
• Erfarenhet av att sitta I styrelsen I en bostadsrättsförening är mycket meriterande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

För att trivas i rollen som CSM behöver du vara en ansvarstagande, kommunikativ, analytisk och serviceminded person. Du har erfarenhet av att leda, motivera och resursplanera ett team och tycker att det är roligt. Vidare trivs i en expansiv och händelserik miljö.

Övrig information:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Abrf Group AB.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Stureplan
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teamleader, customer success, service, kundkontakt, support

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
4855660

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: