Customer Success Manager till ActiWay i Stockholm

TNG Group AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Brinner du för att arbeta med affärsutveckling och kundrelationer samt vill vara en del av ActiWays fortsatta tillväxtresa?

Skulle du trivas i en spännande roll som Customer Success Manager hos ett av Sveriges ledande företag inom hälsoförmåner och friskvårdshantering? Lockas du av en roll där du får en möjlighet att självständigt driva säljprocessen för att utveckla nya affärer, samtidigt som du också ansvarar för att bygga relation och skapa merförsäljning hos befintliga kunder? Till kontoret i centrala Stockholm utökar nu ActiWay försäljningsavdelningen med ytterligare en Customer Success Manager, med ansvar för tillväxt samt bearbetning av nyckelkunder. Tjänsten är en utvecklande roll hos ett modernt tillväxtföretag som erbjuder en innovativ digital tjänst för hantering av friskvårdsbidraget och andra hälsoförmåner. Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som Customer Success Manager med Key Account ansvar får du en möjlighet att tillhandahålla en innovativ och digital tjänst som hjälper företag och organisationer genom att förenkla hanteringen av friskvårdsbidraget och andra hälsoförmåner för sina anställda. I tjänsten som Customer Success Manager ansvarar du för att öka kundnöjdheten och skapa merförsäljning genom att bygga goda och långsiktiga relationer. ActiWays kunder finns på alla orter i Sverige och kan t ex vara kommuner, företag eller organisationer. Här erbjuds du en möjligheten att tillsammans med övriga i säljteamet bidra till att fortsätta etablera ActiWays position på marknaden. Du kommer att bli en del av ett positivt gäng i ett innovativt och snabbväxande företag där beslutsvägarna är korta samt präglas av samarbete och familjär stämning. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att utvecklas vidare inom företaget.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som Customer Success Manager driver du självständigt hela säljprocessen mot nya och befintliga kunder vilket innebär:

* Prospektering
* Bearbetning av nya kunder
* Mötesbokning
* Kundmöten med nya och befintliga kunder
* Kundvård och merförsäljning till nyckelkunder
* Offert och avtalshantering
* Resor inom Sverige 1-2 dagar per vecka





ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I denna roll blir du en del av ett företag i ständig tillväxt som idag består av ett glatt gäng på 20 medarbetare. Du ingår i försäljningsavdelningen som tillsammans med Försäljningschefen består av 9 härliga kollegor. Tjänsten är på heltid med önskad start så snart som möjligt enligt överenskommelse. Du arbetar kontorstider må-fr 08.00-17.00 med möjlighet till flextid. Tjänsten är placerad i fräscha lokaler nära Odenplan med närhet till service och goda kommunikationer. Du erbjuds fast lön med provisionstillägg samt fina förmåner.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen är det en fördel om du har en akademisk utbildning, men din bakgrund eller utbildning är inte det viktigaste. Att du brinner för försäljning, är envis och målfokuserad är mer intressant. Vi tror att du är trygg i din säljroll och har god erfarenhet B2B och gärna av tjänsteförsäljning samt vana och tålamod att arbete med långa säljcykler. Viktigt för rollen är att du har systemvana och god erfarenhet av Office paketet specifikt Excel. Har du arbetat i CRM Lime eller liknande säljstödssystem är detta meriterande. Ett krav för rollen är också att du talar och skriver flytande svenska och har goda kunskaper även i engelska. Då resor ingår i tjänsten är även körkort ett krav. Viktigt är också att du har ett starkt kundfokus samt motivation och viljan att självständigt driva dina processer. Utöver detta är det ett plus om du är intresserad av hälsa, friskvård eller sport av något slag.

Som person är det av stor vikt att du är kommunikativ och duktig på att bygga goda och långsiktiga relationer. Du har god erfarenhet av möten med människor i olika sammanhang och miljöer. Vi tror också att du är lyhörd, affärsmässig och brinner för att skapa och utveckla affärer. Du bör också ha intresse och vilja att lära dig regelverket och förstå företagens policy kring friskvårdsbidraget. Det viktigaste för att du ska lyckas och växa i säljrollen är dock att du har motivationen och viljan att lära dig samt är redo att satsa det där lilla extra för att uppnå målen. I den här rekryteringen lägger vi därför även stor vikt vid din personliga lämplighet.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2020-01-20

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tng Group AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tng Group AB (org.nr 556648-2781), https://www.tng.se/

Arbetsplats
TNG Group AB

Jobbnummer
5049904

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: