Customer Success Manager / Projektkoordinator / Kundansvarig

Bravura / Säljarjobb / Stockholm
2019-04-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Manager / Projektkoordinator / Kundansvarig" (publicerad 2019-06-04) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-04-30

Företaget
EquipmentLoop är en digital plattform som hjälper bygg- och hyrbolag öka både effektivitet och lönsamhet genom att förenkla processer och frigöra tid. De har utvecklat en digital lösning för företag att få full kontroll över sina in- och uthyrda verktyg och maskiner. Företagets historia börjar med ett stort intresse för hur ny teknologi påverkar, förenklar och förbättrar hur saker och ting kan göras. Målet är att sätta kraftfull och användarvänlig teknik i händerna på människorna som bygger framtidens städer. För med urbanisering som ökar världen över, kommer behovet av att kunna bygga smartare, snabbare och mer hållbart.

EquipmentLoops vision är att rätt maskin ska vara på rätt plats i rätt tid, tack vare deras förenklade arbetssätt, digitala verktyg och smarta datahantering. Genom att nyttja våra tillgångar mer effektivt kan vi alla bidra till att sänka byggkostnaderna, samtidigt som vi säkerställer att vi lämnar vår planet i ett bättre skick än vi fann det. Det är vad EquipmentLoop handlar om.


Dina arbetsuppgifter
Som Customer Success Manager arbetar du strategiskt och projektbaserat nära affären. Ditt huvudsakliga ansvar är att förvalta och säkerställa företagets samarbeten med befintliga kunder. Du kliver in i processen när avtalet är signerat och ansvarar för att implementera och starta upp projektet ute hos kund samt att säkerställa att kunden älskar produkten under hela projektets livscykel. I dina ansvarsområden ingår också att utveckla samarbeten med befintliga kunder vilket du gör genom att säkra att kunden tar med sig EquipmentLoop till sitt nästa projekt samt att övriga kollegor också vill ha tjänsten i nästkommande projekt. I rollen som Customer Success Manager arbetar du proaktivt i syfte att skapa värde för kunden och hjälpa kunden nå sina mål.


Kvalifikationer
• Arbetslivserfarenhet som KAM eller Customer Success Manager alternativt projektledare i en affärsinriktad miljö
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Meriterande om du har erfarenhet från byggbranschen

EquipmentLoop söker dig som brinner för att göra affärer och vill arbeta med försäljning på strategisk nivå. De värderar ditt engagemang och driv framför akademisk utbildning och fokus är på dina ambitioner att lyckas. EquipmentLoop tror på din potential att utvecklas och med rätt inställning och engagemang kan du nå hur långt som helst.

För att lyckas i rollen som Customer Success Manager hos EquipmentLoop är du prestigelös och tycker om att arbeta i team. Du besitter en god samarbetsförmåga och en social säkerhet då rollen innebär många kontaktytor, såväl internt och externt. För att trivas i rollen är du målinriktad och drivs av att prestera högt och du har lätt för att skapa och utveckla långsiktiga relationer. Du besitter en god problemlösningsförmåga och har lätt för att snabbt finna alternativa lösningar på ett problem. I den här rekryteringen läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper. För en perfekt match ser vi givetvis att du delar företagets kärnvärden: progressiv, ansvarstagande och användarcentrerad.

Övrig information:

• Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos EquipmentLoop.

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Fast lön och provision

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: KAM, key account manager, customer success manager, kundnöjdhet, befintliga kunder, befintlig kund, kund, kunder, AM, projektkoordinator, projektledare, kundansvarig, EquipmentLoop, bygg, byggbranschen, heltid, Stockholm, kundförvaltning, utveckling, förvalta

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Jönsson hanna.jonsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4760425

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: