Customer Success Manager på Moblrn

Moblrn / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Moblrn i Stockholm

Moblrn rekryterar: Customer Success Manager


Moblrn - Mobilized Learning AB - söker en dedikerad Customer Success Manager till teamet i Stockholm

Vi är i en expansiv fas och söker nu en driven Customer Success Manager som kan utveckla våra kundrelationer.

Vilka är vi?

Moblrn erbjuder en plattform för att företag själva ska kunna skapa mikrokurser och digitala utbildningar - direkt för mobilen. Enkelt, snabbt och tillgängligt - både för den som köper in, den som gör och den som ska genomföra utbildningen. Våra kunder är både stora och små organisationer och företag som ser värdet av dialogbaserad utbildning av anställda, partners och kunder. Vi startade 2015 och vårt huvudkontor finns i Stockholm, men vi verkar globalt - där våra kunder finns.

Vad vi erbjuder dig:

Vi erbjuder ett utvecklande arbete med stora möjligheter att forma rollen för rätt person. Moblrn är ett företag som växer och som präglas av stort kundfokus där varje medarbetare har en lika viktig funktion. Vi drivs av att skapa framtidens utbildningar och göra dem tillgängliga för fler människor och målgrupper. Som Customer Success Manager har du en nyckelroll på denna resa.

Arbetsuppgifter och ansvar:
- Som Customer Success Manager kommer du att vara vår expert på utbildningsplattformen och kvalitetssäkra kundupplevelsen.
- Som vår innesäljare ansvarar du för inkommande leads och uppföljning av dessa.
- Du kommer att genomföra produktdemos och säljmöten.
- Du kommer att ansvara för onboardningprocessen av nya kunder och tillsammans med IT säkra att den blir smidig och framgångsrik för kunden och Moblrn.
- Du kommer att samarbeta med övriga säljteamet där vi skapar en effektiv säljkedja som genererar tillväxt.

Tjänsten är på heltid och placerad på vårt kontor i centrala Stockholm (Södermalm). Du rapporterar till VD. Tillträde snarast.

Vem är du?

För att trivas hos oss måste du triggas av en entreprenörsmiljö, ha egen drivkraft och kunna arbeta både självständigt och i team för att nå resultat, och brinna för att utveckla våra kundrelationer. Vi tror att du är en sann relationsbyggare och att du arbetar strukturerat både internt och ut mot kund.

Publiceringsdatum
2018-09-17

Profil
- Relevant utbildning i marknadsföring, kommunikation, försäljning eller liknande
- Erfarenhet av marketing automation, leadsgenerering, CRM-system eller säljstödssystem
- God kommunikationsförmåga i tal och skrift
- Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
- Van IT-användare som känner dig bekväm med ansvar som så kallad super-user
- Flexibel, strukturerad och med förmåga att genomföra saker från A till Ö

Är du rätt person? Välkommen med din ansökan!

Om du tycker att det här låter intressant kontakta vår VD, Anders Börde, anders.borde@moblrn.com, med din ansökan och ett personligt brev. Vi hanterar ansökningar löpande.

Övrig information
• Rekrytering sker löpande

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Moblrn

Företag
Moblrn

Adress
Moblrn
Sankt Paulsgatan 1
11846 Stockholm

Kontorsadress
Sankt Paulsgatan 1, Stockholm

Jobbnummer
4351013

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Moblrn

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Moblrn: